Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 214 van 904 EersteEerste ... 114164204212213214215216224264314714 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.131 t/m 2.140 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    2x 176 is nog niet veel.
    mwah, de hype is wel een beetje over en ook al is het een leuk model ik prefereer zelf Ibanezjes van eind 70 begin 80. Ik zou er zelf niet 2x176 voor betalen + 25 verzendkosten en dan ook nog eens zonder hem te testen
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Zo te zien is dat ding ook gemaakt van multiplex. Kun je zien aan dat brede zwarte rand van de burst bij de comfort-contouren, das om het multiplex te verbergen.

Standaard

Dacht ik al het werd zelfs meer dan 2 keer zoveel en eigenlijk nog meer als je er op geboden had en gewonnen had, want je moet natuurlijk wel over het uiteindelijke bod heen, dus 412 zou dan zon 425 worden en dan nog de 25 verzendkosten = 450 nou echt niet!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Dacht ik al het werd zelfs meer dan 2 keer zoveel en eigenlijk nog meer als je er op geboden had en gewonnen had, want je moet natuurlijk wel over het uiteindelijke bod heen, dus 412 zou dan zon 425 worden en dan nog de 25 verzendkosten = 450 nou echt niet!
    Of nog meer, je weet natuurlijk niet wat de persoon die nu gewonnen heeft, had geboden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exi Bekijk bericht
    Oh. Het was niet kwaad bedoeld hoor, mijn excuses.
    Ik zie die Charvels wel eens voorbijkomen en ze gaan meestal wel weg voor 300-350 Euro. Een nieuwe brug pickup kost hooguit 80-90 Euro (dan heb ik het over Dimarzio of SD) en is dus ook die 500 euro niet waard.

Ik heb bijvoorbeeld onlangs een Fender HM Strat (USA) gekocht van marktplaats voor 350 Euro. Dat vond ik zelf al een aardige bak met geld, omdat we tegen elkaar op aan het bieden waren. (In die Fenders zitten standaard al een Dimarzio Super 3 die prima klinken.)
    Het spijt me maar ik ben het echt niet met je eens. De nieuwprijs van de Charvel Model 6's was destijds 1400 gulden (als ik het mij nog goed herriner).

Buiten dat heb je het over een neck thru gitaar die gebouwd is in Japan, en allom bekend staat als ''Dezelfde kwaliteit als een Jackson SL1, maar dan uit Japan i.p.v de USA''. Ook heeft deze Charvel in kwestie de Kahler flushmount trem er op die er alleen in 1986 op werd gezet. Later kwamen de goedkopere Licensed Floyd's.

500 Euro voor een gitaar die kwalitatief goed kan opboxen tegen een USA Jackson SL1 lijkt mij echt niet slecht.
    What do we Have to Hope for?
    Why do we even Try?
    Laughed at Religion Long Ago, I doubt I'll be an Angel...When I Die

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Of nog meer, je weet natuurlijk niet wat de persoon die nu gewonnen heeft, had geboden.
    Ja maar daarom nam ik de 425, vaak scheelt het niet heel veel met de hoogste bieder. (ben zelf namelijk vaak de hoogste bieder geweest )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos_theory Bekijk bericht
    Het spijt me maar ik ben het echt niet met je eens. De nieuwprijs van de Charvel Model 6's was destijds 1400 gulden (als ik het mij nog goed herriner).

Buiten dat heb je het over een neck thru gitaar die gebouwd is in Japan, en allom bekend staat als ''Dezelfde kwaliteit als een Jackson SL1, maar dan uit Japan i.p.v de USA''. Ook heeft deze Charvel in kwestie de Kahler flushmount trem er op die er alleen in 1986 op werd gezet. Later kwamen de goedkopere Licensed Floyd's.

500 Euro voor een gitaar die kwalitatief goed kan opboxen tegen een USA Jackson SL1 lijkt mij echt niet slecht.
    Het probleem is dat je "tegenwoordig" bijna alleen nog maar voor merken als Fender en Gibson en bijvoorbeeld gretsch een "marktconforme" prijs krijgt op de tweede hands markt. Het lijkt wel alsof weinig mensen nog echt cash over hebben voor andere dingen. Had net een mail van iemend die een racefiets wilde ruilen tegen een akoestische gitaar die ik te koop had. Ik merk dat verkopen moeilijker is, maar aan de andere kant dat je goede spullen voor weinig kan kopen. Ik inmiddels al zo vaak een laag bod gedaan en mensen gaan er gewoon mee akkoord. Ik heb bijvoorbeeld in een maand twee buizenversterkers gekocht, echt superdingen. Hebben me samen 325 euro gekost!

Senior Member

Standaard

Het probleem is dat je "tegenwoordig" bijna alleen nog maar voor merken als Fender en Gibson en bijvoorbeeld gretsch een "marktconforme" prijs krijgt op de tweede hands markt. Het lijkt wel alsof weinig mensen nog echt cash over hebben voor andere dingen. Had net een mail van iemend die een racefiets wilde ruilen tegen een akoestische gitaar die ik te koop had. Ik merk dat verkopen moeilijker is, maar aan de andere kant dat je goede spullen voor weinig kan kopen. Ik inmiddels al zo vaak een laag bod gedaan en mensen gaan er gewoon mee akkoord. Ik heb bijvoorbeeld in een maand twee buizenversterkers gekocht, echt superdingen. Hebben me samen 325 euro gekost!
    Dan wil ik weten, hoe je dat flikt, het enige wat me tot nu toe is gelukt, is een epi sg custom, voor echt een lage prijs, [spam]en die epi gaat er wss binnenkort weer uit[/spam]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    Dan wil ik weten, hoe je dat flikt, het enige wat me tot nu toe is gelukt, is een epi sg custom, voor echt een lage prijs, [spam]en die epi gaat er wss binnenkort weer uit[/spam]
    24/7 op het internet vertoeven?

Senior Member

Standaard

24/7 op het internet vertoeven?
    ja maar ik heb ook school, niet dat het niet leuk is, ik kan dan gewoon niet op het interwebz
    en geen paypal meer

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten