Zo te zien is dat ding ook gemaakt van multiplex. Kun je zien aan dat brede zwarte rand van de burst bij de comfort-contouren, das om het multiplex te verbergen.
Dacht ik al het werd zelfs meer dan 2 keer zoveel en eigenlijk nog meer als je er op geboden had en gewonnen had, want je moet natuurlijk wel over het uiteindelijke bod heen, dus 412 zou dan zon 425 worden en dan nog de 25 verzendkosten = 450 nou echt niet!
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Het spijt me maar ik ben het echt niet met je eens. De nieuwprijs van de Charvel Model 6's was destijds 1400 gulden (als ik het mij nog goed herriner).
Buiten dat heb je het over een neck thru gitaar die gebouwd is in Japan, en allom bekend staat als ''Dezelfde kwaliteit als een Jackson SL1, maar dan uit Japan i.p.v de USA''. Ook heeft deze Charvel in kwestie de Kahler flushmount trem er op die er alleen in 1986 op werd gezet. Later kwamen de goedkopere Licensed Floyd's.
500 Euro voor een gitaar die kwalitatief goed kan opboxen tegen een USA Jackson SL1 lijkt mij echt niet slecht.
What do we Have to Hope for?
Why do we even Try?
Laughed at Religion Long Ago, I doubt I'll be an Angel...When I Die
Het probleem is dat je "tegenwoordig" bijna alleen nog maar voor merken als Fender en Gibson en bijvoorbeeld gretsch een "marktconforme" prijs krijgt op de tweede hands markt. Het lijkt wel alsof weinig mensen nog echt cash over hebben voor andere dingen. Had net een mail van iemend die een racefiets wilde ruilen tegen een akoestische gitaar die ik te koop had. Ik merk dat verkopen moeilijker is, maar aan de andere kant dat je goede spullen voor weinig kan kopen. Ik inmiddels al zo vaak een laag bod gedaan en mensen gaan er gewoon mee akkoord. Ik heb bijvoorbeeld in een maand twee buizenversterkers gekocht, echt superdingen. Hebben me samen 325 euro gekost!
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Favorieten/bladwijzers