Zal ik effe doen!
EDIT: Voor mekaar!
En deze worden dan bespeeld over een: Vox V847, EHX Big Muff en een Cube20x
Leuk kleurtje, die Ibanez.
Ik vind het wel wat hebben hoorbeter dan die SG.
Mijn bescheiden collectie op het moment:
SUNN Mustang Strat uit de jaren 70:
Bovenstaande gekocht met een originele fender koffer (en daar was het me eigenlijk om te doen, gitaar kwam er zowat voor noppes bij)
SUNN Mustang Strat uit de jaren 70 (no.2):
Deze was nicotine wit en heeft een re-paint gehad. Gaat nu het relic proces in. (dus niet te nauw kijken waar ik hem neer plemp, regelmatig ergens "per ongeluk" tegen aan stoten e.d.)
EPIPHONE LES PAUL Ltd:
Op dit moment mijn "main axe". Kneppert er goed op los. Is gewoon standaard en is pas nog goed afgesteld door PL te W.
GIBSON LES PAUL Std.:
Deze vond ik op het net. Uit CHINA. Jawel we hebben het hier over een echte "FIBSON". Blijkt na het afstellen nog een prime gitaartje te zijn.
Geen uitstekende frets (dus geen kapotte vingers). Behoorlijk wat power in de hummie's (blijken Epi's te zijn). Hij is ietsje lichter dan een echte maar dat vind ik verder prima.We hebben er een echte langs moeten leggen om de verschillen te kunnen ontdekken.
Heb je een gibson met 3 schroeven in de trussrodcover dan ben je bedonderd. Echter dat ging bij deze niet op want hij heeft 2 schroeven in de cover alleen de afmeting klopt niet.
Ze worden steeds beter die Chineesjes.
Favorieten/bladwijzers