Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
Ik vind de rectifier kast die ik gehoord heb behoorlijk droog, kil en niet prettig, beetje schel zelfs en minstens net zoveel laag als een Bogner OS. Ze zien er bruut uit, maar qua klank vond ik het één van grootste tegenvallers. Maar er zijn ook veel fans van een droog en kil geluid, dus proberen kan nooit kwaad.
Ik vond hem ook te droog, niks voor mij wel echt heel erg strak en kil maar niet schel. Vond het wel een erg goede kast, vond hem ook niet schel maar wat saai klinken. Versterkers met bombastisch laag en die verder een beetje getemd moeten worden zullen er wel goed door klinken denk ik. De Bogner OS kan ik niet strak noemen, heb hem echt uitgebreid aan de tand gevoeld maar het laag was te groot. Getest met een prs custom 24 en een ibanez RGA prestige door een Marshall JVM en een Diezel Einstein maar met meer gain en volume waren de balans en definitie weg en dat gebeurde bijvoorbeeld niet bij K&E.

De Bogner 4x12 kan mijn Brunetti niet aan, niet teveel gain maar de amp is te toch te ruig voor de kast. Clean vond ik de Bogner's allebei wel erg goed.

Orange leek erg op Bogner maar ik vond het persoonlijk net wat lekkerder.

@H.Huisjes, maakt 5 kilo verschil echt zoveel uit? Alle kasten zijn ongeveer even onhandelbaar.
Misschien zou 2 2x12's wat zijn. Wel 2 keer sjouwen maar makkelijk mee te lopen in je eentje en strakker dan 1 4x12.