Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 22 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 213
    Dictator

Standaard

Van harte Dweez!
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member

Standaard

wablief? tweede, wow!! had ik niet verwacht, dan moet er veel via PM gestemd zijn want ik had niet de indruk dat ik zo hard ging dit jaar. Geweldig bedankt allemaal. Enorme opsteker alweer. Gezien de andere omstandigheden (meer deelnemers, concurrentie van andere zelfbouws (waaronder van mezelf dedju ) enz... schat ik deze tweede plaats even hoog in als de overwinning van vorig jaar.
    Badman:hulde ! voor het initiatief en de leuke manier waarop je dit allemaal doet verlopen (correct en toch losjes)

enneuh uiteraad: dweezman: proficiat!!
    .
    Laatst gewijzigd door barno; 15 december 2009 om 20:13

Standaard

Gefeliciteerd voor iedereen die vind dat ie hoog geëindigd is .

Ik hoopte op een top 20 plaats en dat is het ook geworden, dus zeker tevreden

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    wablief? tweede, wow!! had ik niet verwacht, dan moet er veel via PM gestemd zijn want ik had niet de indruk dat ik zo hard ging dit jaar. Geweldig bedankt allemaal. Enorme opsteker alweer. Gezien de andere omstandigheden (meer deelnemers, concurrentie van andere zelfbouws (waaronder van mezelf dedju ) enz... schat ik deze tweede plaats even hoog in als de overwinning van vorig jaar.
    Badman:hulde ! voor het initiatief en de leuke manier waarop je dit allemaal doet verlopen (correct en toch losjes)

enneuh uiteraad: dweezman: proficiat!!
    .
    Graag gedaan Barno, proficiat trouwens. Dat is net het bizarre: tel je al 'je' gitaren op dan ben je ruim gewonnen

Standaard

HAHA! Brilliant!
    ik had deze keer ook niet weer een top 5 positie verwacht! zeker niet na het zien van de geposte stemmen..

Gefeliciteerd Dweezman!
    en uiteraard bedankt Badman
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Graag gedaan Barno, proficiat trouwens. Dat is net het bizarre: tel je al 'je' gitaren op dan ben je ruim gewonnen
    dat bedacht ik me ook even maar zo werkt het niet natuurlijk, dan had meneer Fender of meneer Gibson waarschijnlijk wel gewonnen , al bouwen die ze niet zelf natuurlijk.
    soit, een merken-nevenclassement is mss ook een idee, on second thought: skip that, zou weer een bashtopic grand cru worden

Standaard

Sodeknettttttttteeeeeeeeeerrrrrrrrrrsssssss!!!! Een 4e plaats.

Geweldig... leuk... En dat voor een echte 'player' uit 1988!!!

Iedereen bedankt....

Badman: Super leuk initiatief weer! Veel werk maar gezien alle reacties zeker de moeite waard.

gr. Guus
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Gefeliciteerd dudes! Wederom knap gedaan Badman, bedankt voor alle moeite! Iedereen happy en ik ook omdat er toch nog een paar mensen zijn die mijn gitaartje ook mooi vonden :-)

Senior Member

Standaard

Zo, dát had ik niet verwacht, al is er wel een verklaring, denk ik.

Net als vele inzendingen is mijn Tele gewoon een mooie gitaar, maar niet spectaculair. Ik denk ook dat de gemiddelde gitarist een gemiddelde mooie gitaar gewoon goed kan waarderen. Ik schat in dat mijn Tele dus in veel lijstjes is terecht gekomen, omdat hij gewoon gemiddeld mooi is. Echte exoten zijn niet ieders smaak, en pakken minder punten. Prima foto, nét iets exotischer dan een standaard Tele, 'echt' vintage, en zo'n gitaar die iedereen nog wel eens wil proberen. En uiteindelijk telt dat natuurlijk zwaar mee in de totaal score.

Mijn 2009 sluit iig prima af, thnx iedereen voor de stemmen.

Als dank HIER hier ter download het album van mijn band Monstertux, waar de Tele veelvuldig te horen is (want daar gaat het me eigenlijk om: sound)

Senior Member

Standaard

Gefeliciteerd Dweezman .

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten