Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 54 van 70 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 531 t/m 540 van 691

Discussie: John frusciante

Standaard

Daar heb je wel punt , maar het is 'enkel' vervelend als het negatief is.

En ik denk toch dat niet iedereen hem herkend hoor, het is in zekere mate doenbaar om niet op te vallen/onherkenbaar te zijn.

Maar goed, mijn hoop is om eens een kleine akoestische show van hem bij te wonen in een setting zoals Nirvana toen had met MTV Unplugged.
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Daar heb je wel punt , maar het is 'enkel' vervelend als het negatief is.

En ik denk toch dat niet iedereen hem herkend hoor, het is in zekere mate doenbaar om niet op te vallen/onherkenbaar te zijn.

Maar goed, mijn hoop is om eens een kleine akoestische show van hem bij te wonen in een setting zoals Nirvana toen had met MTV Unplugged.
    Dan denk ik eerder aan zijn tour in 2001 of zijn optreden op ATP in 2005.

Niet iedereen herkent hem inderdaad. Is wel grappig om te lezen op fora waar Venetian Snares heel geliefd is, want daar kennen ze JF nauwelijks.

Verder denk ik dat het niet alleen vervelend is als er negatieve dingen over je besproken worden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Neem jij jezelf serieus?
    Niet al te erg nee, jij wel zo te horen.

Maar geef toe het was echt niet zo super? Misschien was voor jou heel je dag goed omdat Froosh vlak voor jou knielt, maar er was totaal geen interactie met het publiek, het was kort, Tony was slecht bij stem en ze waren fucking laat. Dus zet effe je fanboi brilletje af de volgende keer?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudolf Bekijk bericht
    Niet al te erg nee, jij wel zo te horen.

Maar geef toe het was echt niet zo super? Misschien was voor jou heel je dag goed omdat Froosh vlak voor jou knielt, maar er was totaal geen interactie met het publiek, het was kort, Tony was slecht bij stem en ze waren fucking laat. Dus zet effe je fanboi brilletje af de volgende keer?
    Interactie met het publiek moet je niet verwachten bij de RHCP, maar dat is ook niet iets waar je imo een band op kunt afrekenen. Dat het kort is klopt, maar het was voor mij niet te kort. Ik miste wel veel nummers, zo had ik Readymade, Desecration Smile, This Velvet Glove en I Could Have Lied graag gehoord.

Anthony is niet degene waar ik het meeste op let, en een kwartiertje langer wachten maakt mij niet uit als ik al letterlijk de hele dag heb gewacht.

Wat betreft die fanboy-bril: dat maak ik zelf wel uit.

En ja, ik neem dit serieus.

Standaard

We zullen zien wat de toekomst brengt. Alhoewel ik wel besef dat John niet zomaar te vervangen valt. Het moet al een hele straffe zijn om de Peppers tot hetzelfde niveau te brengen...

Wat ik echter lees op Pepper-fora: nergens staat te lezen dat John de band gaat verlaten. Sommigen speculeren over een 5de lid, anderen zien het dan weer helemaal niet zo en zien John dan weer wel vertrekken: met de nodige tranen als gevolg

Senior Member

Standaard

Maar dat is allemaal zó speculatief! Ik bedoel, dat Josh er als 5e lid bij zou komen, dacht ik vlak na de SA-tour ook.

Standaard

Op pinkpop 2006 waren ze fantastisch, een van de beste acts die ik ooit gezien heb, maar dat was ook een van de eerste optredens uit de SA tour, toen waren ze nog fris en in het goffertpark waren ze alweer een tijdje aan het touren.

Voor mij is de RHCP zonder Frusciante geen RHCP meer. En misschien kunnen ze dan maar beter stoppen ook. Het niveau van Californication halen ze toch nooit meer...
    Let there be Light..... There was Light!
    Let there be Drums..... There was Drums!
    Let there be Guitar..... There was Guitar!
    Ooooh Let There Be Rock!

Standaard

Had ik ze maar gezien op Pinkpop 2006... Ik heb ze net daarna in Werchter gezien en dat was het meest erbarmelijk optreden ooit. Even wat nummers komen afhaspelen om zo snel mogelijk weer weg te zijn.
    John z'n geluid dat wegviel. Gevolg: John pissed... de boel even stilleggen en dan plots geen tijd meer voor een bisnummer. Was dat even balen zeg. Het leek meer tegen hun zin dan wat anders.

Moderator

ideetje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Wat betreft die fanboy-bril: dat maak ik zelf wel uit.

En ja, ik neem dit serieus.
    [minor mod break]
    Toch wil ik je vragen je iets flexibeler op te stellen, een discussie is prachtig maar een ja/nee spelletje heeft niemand wat aan.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Thumbs up

Gelukkig heb ik ze in 1988 nog gezien in Paradiso met Hillel. Met aan het eind de sokkenact. En dat ging toch wel een stuk meer tekeer dan wat ze later gingen maken
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten