Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 169 van 193 EersteEerste ... 69119159167168169170171179 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.681 t/m 1.690 van 1930
    Senior Member

Standaard

Gewoon een PM/reactie van hem afwachten, en anders niet meetellen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Standaard

Of gewoon allemaal 1 punt geven.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2 Bekijk bericht
    Typisch django akkoordje: Cm6 en Bm6 (xx7888 en xx6777)
    Ik ben nog wat mijn draai aan het zoeken in de gypsy muziek dus er is nog heel wat ruimte voor verbetering.
    pak het zeker niet verkeerd op wat ik zei. Het klinkt goed. Wat luister je vooral?
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Of gewoon allemaal 1 punt geven.
    Ik moet ergens een lijn trekken. Het zou niet eerlijk zijn tov de rest en ik kan toch ook geen aparte regels uitwerken voor één persoon.

Standaard

Nja, ze zouden sowieso allemaal minstens 1 punt krijgen. Dat weet je, anders stonden ze niet in de top 10. Dus vandaar mijn post. Maar het maakt mij verder niet uit hoor

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gorgasm Bekijk bericht
    pak het zeker niet verkeerd op wat ik zei. Het klinkt goed. Wat luister je vooral?
    Ik luister veel te weinig naar Jazz en gyspy jazz om er goed in te worden. Ik luister momenteel eigenlijk enkel naar Django Reinhardt... Daar kan je veel van leren, maar het zou toch interessant zijn voor mij om ook eens wat anderen te gaan luisteren, maar mijn probleem is dat ik veel te graag naar goeie rock luister ook en een streep metal af en toe... en blues en bluegrass... en de (gypsy) jazz komt altijd wat op de 2de plaats...
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Standaard

We zijn er bijna... Al iemand een pronostiekje?

Senior Member
    Blog Entries
    4

vraagje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk bericht
    Ik moet ergens een lijn trekken. Het zou niet eerlijk zijn tov de rest en ik kan toch ook geen aparte regels uitwerken voor één persoon.
    Toch mag je wel stemmen op één gitaar die je tien punten geeft, dat is dan toch ook een aparte regel ? Of zie ik dat verkeerd? Dan zou dat toch een buiging in de regel geven?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    Gewoon een PM/reactie van hem afwachten, en anders niet meetellen?
    Daar stem ik voor...

Over stemmen gesproken: ik ben er nog steeds niet uit...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Toch mag je wel stemmen op één gitaar die je tien punten geeft, dat is dan toch ook een aparte regel ? Of zie ik dat verkeerd? Dan zou dat toch een buiging in de regel geven?
    Dat durf ik in twijfel trekken... In dat geval weet ik perfect hoeveel punten ik moet geven. Diegenen die dat zegt wil dan enkel 10 punten geven aan één iemand. En daar stopt het dan mee. Als hij of zij vindt dat de rest geen punten waardig zijn, dan kan ik me daar wel ergens in vinden. Die persoon kan moeilijk punten gaan geven aan gitaren die hij niet mooi genoeg vindt.

In de beginpost vond ik een top-5 ook wel kunnen. In principe is dat hetzelfde: die andere punten op de 6de tot 10de plek delen ze dan ook niet uit.

In het geval van Jorikjet echter weet ik totaal niet hoeveel punten ik moet geven.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten