nou je hebt toch meer smaak dat ik dacht
Hoe bevalt die Carbon Copy? Zit er flink op te gassen, maar vind hem ook wel weer erg prijzig. Ben opzoek naar lekker transparante analoge delay die flink goed door de mix heen prikt.
Hoe is die MXR Carbon Copy? zit erover te denken die aan te schaffen.
Ik heb de mijne weer vrij snel verkocht omdat ik 'm te snel te donker vond worden. Voor de overstuurde preamp van mijn Marshalls werd het een enorme brei...
Mijn zelfbouw Rebote 2.5 doet het een heel stuk beter en ik ga binnenkort een PT-80 bouwen...
Ik vind de carbon copy geweldig!!! gaat niet meer van mijn plank af!
Toooooooooooooooone!!!
Ik vond de rebote delay ook lekkerder klinken, echter ik gebruik hem te weinig...
Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com
Ja daar ben ik dus een beetje bang voor. De eerste 2 repeats zijn op filmpjes kraak helder, maar daarna zakt het snel weg. Logisch het is analoog, maar dit is wel vrij veel. Hmm misschien moet ik mijn gas maar gewoon bedwingen. Ben op zich ook wel blij met de delay die ik nu heb of die carbon copy eens een keer testen.
@ vragen over de carbon copy
Tis wel een vrij rustige delay, donker herken ik wel (heb hem in de loop van mn jvm) maar ik vind dat juist een verademing vergeleken met de digitale boss delay's die ik gewend was.
Tis wel een pedaal dat bij mij lekkerder werkt in de loop dan voor mn versterker.
ook voor de versterker werkt hij goed! en zoals eerder gezegd, wat lekkerder dan digitaal. minder overdreven aanwezig zeg maar, "echter" "organischer" delay.
Toooooooooooooooone!!!
Favorieten/bladwijzers