Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 49 van 58 EersteEerste ... 394748495051 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 481 t/m 490 van 576

Standaard

mijn vorige gitaarleraar zit nu bij rob de nijs in de band,
    goede gast,

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem Bekijk bericht
    Jan Akkerman maar of die echt bekend is weet ik niet
    Serieus, niet van hocus pocus gehoord, zag em ook nog in theater in de buurt

Senior Member

Standaard

In de metal scene van vroeger ( ojee) leek het allemaal wel toegankelijker dan nu tegenwoordig. Even een babbeltje met Schmier van Destruction, of met Tom Araya tijdens de Hell Awaits tour, meermaals Dan Rock gesproken van Psychotic waltz (hele relaxte vent, jammer dat die band ooit is gesplit). De lui van WT op verjaardagen van mijn broertje die daarin drumt, en dan ook de ex drummer van Paradise Lost daar ontmoeten (Lee Morris). Ontmoeting waar ik met de meeste genoegens aan terugdenk omdat die slechts nog in het hiernamaals is te plannen is die met Piggy van VoiVod, een van mijn absolute helden aller tijden. Het feit dat ik goed frans spreek maakte een erg leuk gesprek mogelijk.

Minder leuke ontmoetingen:
    Jan Akkerman gesproken tijdens de openingsdag van Robberts in Hilversum een jaar of 15 geleden denk ik, waarschijnlijk een verkeerde dag gezien zijn Majeurstemming, Yngwie Malmsteen tijdens een clinic in St. Niklaas (I`m so vewy much the gweatest guitawplayer in dze vorld...)

Senior Member

Standaard

Moest pas een workshop voor school doen en toen werd ik door Thijs van Stereo (toetsendude) en Floor (ex After Forever) beoordeeld. Echt supercoole mensen!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Moest pas een workshop voor school doen en toen werd ik door Thijs van Stereo (toetsendude) en Floor (ex After Forever) beoordeeld. Echt supercoole mensen!
    Stereo zijn indd coole mensen! (En die chick...damnnnnnnn)

O btw was jy laatst op de open dag van de Rockacademie in Tilburg? Zo niet dan heb je echtttt een dubbelganger daar rondlopen.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Senior Member

Standaard

Heb je gespeeld Timo?
    Ik ben ff bij die jamsessie binnengelopen... niet zo'n succes..
    Misschien heb ik je nog wel gezien. Ik heb een tijdje als vervangend vragen zitten beantwoorden omdat de docenten uren te laat waren.

Ik zit trouwen met Thijs in een bandje nu op school. Live electro samen met zijn vriendin. Chille gast, ik ken hem nog van Zitterd, als 16/17 jarig toetsenwondertje

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fistfunk Bekijk bericht
    Heb je gespeeld Timo?
    Ik ben ff bij die jamsessie binnengelopen... niet zo'n succes..
    Misschien heb ik je nog wel gezien. Ik heb een tijdje als vervangend vragen zitten beantwoorden omdat de docenten uren te laat waren.

Ik zit trouwen met Thijs in een bandje nu op school. Live electro samen met zijn vriendin. Chille gast, ik ken hem nog van Zitterd, als 16/17 jarig toetsenwondertje
    Dit keer niet, vorig jaar heb'k 2 uur zitten jammen en nog niks gezien , nu ging ik voor de info. Lijkt me erg gave school, hoop er volgend jaar heen te gaan!
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Senior Member

Standaard

Jan Akkerman 2x ontmoet, 1x met hem samen gespeeld
    Marco Borsato
    Dewie (weet je nog? die van Idols)
    Blof, met de oude drummer. zeer relaxte gasten.
    Carach Angren
    Tessarect (zeer coole gasten, we stonden in hun voorprogramma)
    Die zangeres van Krezip.
    Ripsaw.
    Jeroen van Koningsbruggen (fout gespeld volgens mij) hij is echt superserieus, kon geen lachje vanaf.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Onder het motto: ik kom beter klaar met een gitaar en alles went behalve een vent.

Standaard

heb woensdag Ewout Pieters en Charlotte Wessels ontmoet van Delain. best toffe mensen

Standaard

minder bekend in Nederland maar ik ben een vriend blues/rock gitarist Jimy Graham.
    Hij heeft mij wat lessen gegeven ook

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten