Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 143 van 193 EersteEerste ... 4393133141142143144145153 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.421 t/m 1.430 van 1930

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een PM ingediend, maar wil wel alvast verklappen dat de Godin van hendrix2 mijn winnaar is. Die van Miez is dezeflde en dus ook mooi, maar dat is op die foto minder goed te zien (en om nou twee keer op praktisch dezelfde gitaar te stemmen in een volle top 10, is ook weer zowat).
    Ik heb eens rondgekeken op het net en iedereen beklaagt zich erover dat de kleuren van die bak er gewoon amper goed op te krijgen zijn. Ik dacht, dan maak ik er maar een plaatje van. Met andere woorden: het was de bedoeling!

En damn.. wat een geluid. Hendrix2 en ik zijn nu al de winnaars!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miezz Bekijk bericht
    Ik heb eens rondgekeken op het net en iedereen beklaagt zich erover dat de kleuren van die bak er gewoon amper goed op te krijgen zijn. Ik dacht, dan maak ik er maar een plaatje van. Met andere woorden: het was de bedoeling!

En damn.. wat een geluid. Hendrix2 en ik zijn nu al de winnaars!
    Gelijk heb je, maar het ging me om de gitaar. En die staat er niet zo goed op, vind ik. Maar wat betreft de gitaar: ze is prachtig en ik ben stinkend jaloers dat je er een hebt!

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    3 dus 8 pnt naar H.Huisjes.Ik vind de gitaar irl mooier dan op de foto word weergegeven.
    ..... instinctief zouden alle plaatsen bezet worden voor LP modellen. Maar ik heb even verder gekeken dan naar het model alleen. OOk compositie vd foto heeft nog meegewogen.[/COLOR]

Ik denk dat wanneer ik morgen overnieuw zou moeten stemmen mijn lijst er een beetje anders uit zou zien... Ze zijn eigenlijk bijna allemaal mooi
    Bedankt mac, en iedereen die op mij gestemd heeft/gaat stemmen. Ik zal hem vrijdag meenemen.

Bij mij staan er geloof ik 5 Les pauls, 2 Strats, een Guttlin en een Axis in m'n top 10. Blijkbaar ben ik een Les Paul liefhebber, kan ook bijna niet anders met grote voorbeelden/idolen als Adje Vandenberg, Jimmy Page, Dave Meniketti, Gary Moore, etc.
    Ik denk dat als ik morgen een top 10 zou moeten maken, hij er niet heel erg anders uit zou zien, een willekeurige top 20 samenstellen is eenvoudiger, dat dan weer wel.

Senior Member

Standaard

Ik heb van alles in mijn top 10, behalve powerstrats (vind ik blijkbaar niet zo mooi...). Hollow, LP, Strat, zelfbouw...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik heb van alles in mijn top 10, behalve powerstrats (vind ik blijkbaar niet zo mooi...). Hollow, LP, Strat, zelfbouw...
    Die van mij toch wel..?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum Bekijk bericht
    Die van mij toch wel..?
    Ja, die zat toevallig wel bij de eerste selectie (de beste 20 of zo). Ik haakte helaas af bij de gebruikte elementen. Ik kan het niet mooi vinden. Neemt niet weg dat het voor de rest echt een klasse plank is!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ja, die zat toevallig wel bij de eerste selectie (de beste 20 of zo). Ik haakte helaas af bij de gebruikte elementen. Ik kan het niet mooi vinden. Neemt niet weg dat het voor de rest echt een klasse plank is!
    Fair enuff......

Mijn top-10

1 Barno
    2 Ernyfender
    3 Marter544
    4 Valoosj
    5 Comfortably Daniel
    6 Orgasmocaster
    7 Kim Wilson
    8 Thijser
    9 HaroldAling
    10 Humbucker

Enne... Badman, bedankt voor de organisatie!!

Senior Member

Standaard

Crap... Ik had helemaal niet verwacht dat ik met mijn slechte foto toch al weer in 4 lijstjes kon komen te staan...

Had ik nou maar gewoon zelf geprobeerd er een fatsoenlijke foto van te maken dan zou ik misschien nog wel hoger gekomen zijn!

Bij deze wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt. Gibson, de Belgische importeur van Gibson, de winkel die 'm verkocht heeft, 2ehands.be, de kopers die afgehaakt zijn, de vriendelijke jongen die 'm aan mij verkocht heeft en natuurlijk: jullie allemaal! Zonder jullie zou dit helemaal niet mogelijk zijn geweest. Eigenlijk zouden jullie zelf die stemmen moeten krijgen...

Applaus voor jezelf!

Standaard

Verd****, dit jaar moet je enorm straf uit de hoek komen om nog maar in de top 20 te geraken. Met 190 gitaren mag je al superblij zijn met een 15de plaats ofzo (dat zou ik toch zijn ), dan heb je nog een ubervet monster.

Standaard

Ik hoop inderdaad in de top 20 te komen. Maar het blijft lastig. Iedereen heeft natuurlijk een heel andere smaak.

Voorheen had ik nog de hoop om nog hoger te eindigen. Maar als je dan ziet wat er allemaal mee doet...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten