Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 137 van 193 EersteEerste ... 3787127135136137138139147187 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.361 t/m 1.370 van 1930
    Senior Member

Standaard

Oké, ik heb er ook eentje gemaakt. Kon het niet weerstaan al die prachtgitaren te zien. Ik verwacht dan ook van de volledige top tien high-res foto's in m'n mail!

1. Martijn-w
    2. Ponq
    3. Orgasmocaster
    4. Hendrix2
    5. RUIS
    6. Silenus
    7. Nicks
    8. Bram+
    9. Valoosj
    10. Rooiedirk

Barno staat er niet in, omdat er andere zijn die ik mooier vind dan die thinline deluxe. Die van Martijn-w, bijvoorbeeld. Je hebt de overwinning weggeschonken, Barno

De leidraad was welke gitaar ik hier graag zou zien staan, en die van Ponq is toch ook prachtig.

En een erg zalige gitaar met prachtig hout is die van Orgasmocaster. Wist al zodra zijn voorsteltopic van die gitaar open ging dat deze ertussen zou staan.

Die van Hendrix2 is een beauty, die mag je me meteen geven. Het ziet er ook een inspirerende gitaar uit. Ik ze me er meteen de sterren mee van de hemel spelen (and that's saying a lot)

Die van RUIS is een bas (duh), maar zo prachtig dat hij echt niet mocht ontbreken. Een van de mooiste bassen die ik ooit heb gezien, zonder overdrijven.

Silenius heeft de gitaar waar ik een tijdje naar gezocht heb. Ook al lijkt het een modetrend, het is een gitaar die nooit van z'n charme verliest. Ziet er instant cool uit.

De gitaar van Nicks heeft een prachtige houtkleur en een sprekende eenvoud. Met een witte binding lijkt hij me ook om duimen en vingers van af te likken, maar dit volstaat al wel

Dan de overbekende PGM van Bram+ Een prachtige gitaar die karakter schreeuwt. Je weet meteen wat je te doen staat als je zo'n ding in handen hebt. Mooi ook, dat roze eraan.

En als laatste twee LP's. Niet meteen mijn vorm, maar allebei prachtige uitvoeringen. Die van Valoosj heeft een mooie diepe kleur, alles klopt aan het plaatje. De inleg is fantastisch en het custom druipt ervan af.
    Die van Rooiedirk heeft een zalige kleur. Een van de enige stock-Gibsons die me het water in de bek doet komen.

De eervolle vermeldingen zijn voor Orpheo, Rene88 en Rickert. Jullie stonden ook in het lijstje, maar helaas mocht ik er maar 10 insturen.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

Senior Member

Standaard

Ik prijk ook alweer in een aantal lijstjes, bij Zef zelfs op 1! Mijn onbegrensde dank daarvoor!

Zo blijkt maar weer dat een goeie foto een heleboel doet. Het is een vrij simpele gitaar (wel de mooiste uiteraard), maar dankzij het plaatje kom ik toch redelijk mee. Al weet ik nu al dat ik bij lange na niet zal winnen, maar dat zou ook niet eerlijk zijn, gezien de echte briljantjes die meedoen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht

Zo blijkt maar weer dat een goeie foto een heleboel doet. Het is een vrij simpele gitaar (wel de mooiste uiteraard), maar dankzij het plaatje kom ik toch redelijk mee. Al weet ik nu al dat ik bij lange na niet zal winnen, maar dat zou ook niet eerlijk zijn, gezien de echte briljantjes die meedoen.
    Waarschijnlijk zou het er heel anders uitzien als iedereen zo'n sfeerfoto als die van jouw zou hebben. Dat is dan ook een mooi plaatje.

Member

Standaard

Word er gek van...zoveel moois
    Dus hier mijn top10
    (zijn nog zoveel andere niet vermelde die even knap zijn maarja...)

01. eazy G
    02. Angel
    03. Aramstoop
    04. Miezz
    05. agent_smith
    06. Blokkie
    07. Acslater
    08. DeiDRagonas
    09. Skabouter
    10. Funkblaster

P.S.: M_Kaktus, bedankt voor je stem
    Laatst gewijzigd door silenus; 2 december 2009 om 12:04

Standaard

Het gaat bijzonder lekker: ik zit nu al aan bijna dezelfde hoeveelheid stemmen als vorig jaar (dus na nog geen 2 dagen).

Ik heb hier trouwens nu de voorlopige uitslag voor me en de strijd is bijzonder spannend. Dus niet denken dat je 'safe' zit

Standaard

nou hier mijn top 10, allereerst wilde ik even de mensen bedanken die op mijn gitaar gestemd hebben, heb hem al een aantal keer voorbij zien komen. Had dat niet verwacht met al die prachtige gitaren hier.

mijn top tien is van 1 naar 10, dus nummer 1 krijgt 10 punten , nummer 10 krijgt 1 punt.

1: Erniefender
    2: Thijser
    3: Erik70
    4: Orpheo
    5: Groovyguitarguus
    6: PGR
    7: Eomer
    8: RUIS
    9: Ponq
    10:Kellet

Senior Member

Standaard

Misschien dat het lijstje er een beetje anders uit zou zien als ik er wat langer over zou nadenken, maar ik kom nu op:

1. Thijser
    2. Valoosj
    3. LP CL
    4. Funkblaster
    5. Barno
    6. Ace 1.15.19
    7. episua
    8. Miezz
    9. Dweezman
    10. Badman

Ja, ik begin nu alweer te twijfelen... Hup, "Reactie versturen"!
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

Senior Member

Standaard

Zo te zien ga ik voor de troostprijs.......

@HaroldAlding: Een prachtige SG met een nog gavere Silverburst heeft geen mooie foto nodig! Het is immers ook geen fotowedstrijd!
    Zoekt een (rock)band in Zwolle!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht
    4. Pannekoek (zie bovenstaande)
    mijn dank is groot
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morroow Bekijk bericht
    @HaroldAlding: Een prachtige SG met een nog gavere Silverburst heeft geen mooie foto nodig! Het is immers ook geen fotowedstrijd!
    Ligt eraan hoe je selecteert. Het is namelijk nogal lastig om te bepalen wat een gitaar tot mooiste maakt. De één selecteert op het plaatje, de ander op vakwerk, nog weer een ander op wat hij zelf graag zou willen hebben. Lastig...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten