ja Bas Big Muff, ideaal: lekker veel laag en je kan hem wet/dry mixen dus bijv. mooi akkoorden clean laten doorkomen met een dikke laag fuzz erachter![]()
ja Bas Big Muff, ideaal: lekker veel laag en je kan hem wet/dry mixen dus bijv. mooi akkoorden clean laten doorkomen met een dikke laag fuzz erachter![]()
@swan: wat zijn wallwarts van i spot? Ziet er wel neat uit. Heb je misschien een link voor me?
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
kleine update
nog niet binnen/besteld: D_H tap-tempo voor DD-5 en waarschijnlijk een Catalinbread Ottava Magus (voor die octavia, weetje?!)
de COT50 is een heerlijk pedaal, en is op dit moment toch net wat beter toegespitst op m'n wensen, als de RC Boost (ook geweldig, maar door plaatsgebrek, had ik liever een extra kleur boost/overdrive ipv een enkele transparante boost voor overall geluid..)
de SD-9 icm COT is ook erg fijn t.o.v. SD-9/RC combinatie; klankkleur SD9 is toch enigszins aan te passen met de COT, wat ik bij RC Boost niet altijd even prettig vond..
niet op foto: RC-2 looper en mini/jazz/bigband board met Danelectro Cool Cat Transp. Overdrive CTO-1, Cool Cat Tremolo en D_H modded GCB-95 wah..
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
wat is dat met die stalen lineaal tussen je snaren Swan ??
gewoon voor wat leuke effectjes![]()
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Zelfde effect als een schroevendraaier?
Hoe moet je het precies doen, gewoon er over laten glijden?
it's better to burn out than to fade away
nee ik schuif hem tussen de snaren, op het moment omdat ik een stuk doe waarbij de gitaar ligt met de ebow erop, door de lineaal te schuiven kan ik de toonhoogte (als een slide) veranderen en de gitaar laten liggen.
ook kan je tegen de lineaal tikken voor percussieve geluiden...
maar met ditsoort dingen is het echt; probeer het zelf! (met een oude gitaar)
hihi, nee ik heb destijds bij RoboCustomFX (die is niet echt meer 'in de lucht' volgens mij) een zelfgekochte Phase90 laten modden en pimpen;
het ding is nu
- TB
- paarse led
- Boss-style input ipv de 3,5mm jack..
- EvH logo heb ik laten aanpassen om er KvH van te maken (mijn eigen initialen)
- de print van de EvH Flanger vond ik toffer dan het wit/rode, dus heb ik het zwart/witte laten plaatsen; het MXR/Dunlop/EvH-logo heeft dus ook een KvH-logo
- en de naam K's90 rijmt natuurlijk op Phase90..
zo had ik ook een SHO-clone, met een Keeley Katana-print, waar ik dan 'Kentana' van had laten maken..
Ooit komt er nog mijn versie van de Zendrive, die ik -als mijn narcisme het toelaat...- Kendrive wil noemen..
vooralsnog ben ik tevreden met de 'gewone' versie van de doosjes, los van de K'90 uiteraard...!
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Favorieten/bladwijzers