"Deze gitaar is kwalitatief werkelijk van het allerhoogste niveau..."
"....zeer nauwkeurig afgesteld door een meester luthier...."
Tja, dat mag dan ook wel wat kosten, nietwaar? Ik zag overigens een SX LP "Black Beauty" nieuw voor €195,-
maar weet niet zeker of dat dezelfde is. Hij had in ieder geval andere knoppen op de potmeters.
Gr. C.
Laatst gewijzigd door guitarkid; 29 november 2009 om 13:06
Mooie Suhr Scott Henderson classic. nooit mee opgetreden (behalve op foto 6) of is dat dan Scott Henderson
marktplaats linkje
Weer een neppert: http://link.marktplaats.nl/301226341
Ja, het staat aangegeven in de advertentie, maar dat maakt het niet minder illegaal. Rapporteren maar!
Misschien wel over de prijs: Een Chinese kopie met 550 euro aan 'upgrades' is niet ineens 695 euro waard. Wat kunnen upgrades aan waarde toevoegen? Nu lijkt het er haast op alsof hij gewoon alle aankoopbedragen bij elkaar opgeteld heeft, want veel duurder dan 200 piek zou zo'n Chineesje ook niet moeten zijn.
Ja ik snap je punt, maar het is dus zo dat ik ook zon Chineesje heb met upgrades (welliswaar niet van 550 euro) en die gaat zonder upgrades echt niet meer weg voor 200 euro. En met upgrades gaat hij niet weg voor minder dan 400-500 euro, daar is hij gewoon te fijn voor. Dus ik kan die prijs wel begrijpen. Het is ook een vraagprijs he?
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Favorieten/bladwijzers