Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 887 van 1214 EersteEerste ... 387787837877885886887888889897937987 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.861 t/m 8.870 van 12136
    Moderator

Music

Kom op skiets, je krijgt $1,50 voor een euro en hij kost $150 ex verzenden.
    Come on...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Nette board Schizo!
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Thumbs up

Een update van mijn bordje, helemaal blij mee, lekkere sound en veelzijdig. Koste me ongeveer een kilometer aluminium tape en aardig wat gepuzzel en soldeerwerk om het allemaal logisch aangesloten en weggewerkt te krijgen, zitten 4 voedingen en een draadloze ontvanger onder weggewerkt en het is voor mijn JVM met die patchbox dus plug en play en volledig hufterproof. En belangrijkste, helemaal stil zonder brom en al te veel verlies.

Enige dingetje wat ik me afvraag is of het slim is een beveiligingetje in te bouwen bij de 220 aansluiting, zekering ofzo, want alle adapters zitten netjes met verlegsnoertjes gelinkt aan die ene 220 ingang.

Senior Member

Effect !

@Dude: ben je niet de hele avond aan het tapdansen op je board?
    Ik weet dat je het één en ander via de FX loop aan/uit kunt switchen e.d. maar toch...
    En 2 drive pedalen? De JVM heeft toch drive-opties zat?

Ik heb ook een kleine update: ik heb een soort van trek-ontlasting gemaakt voor m'n "patch-bay", heb een tie-wrap gebruikt om een sleutelhangertje aan m'n multi-kabel te bevestigen. De sleutelhanger zit vast aan een haakje wat in het hout geschroefd zit, werkt vooralsnog perfect.

Laatst gewijzigd door Henri H; 29 november 2009 om 12:48

Moderator

Music

Da's wel heel goed gevonden en buitengewoon eenvoudig te doen en dat verdient eigenlijk wel een dubbelpost in het Pedalboards tips 'n Tricks topic! So be my guest!

Heeft Imageshack trouwens geen mogelijkheid om de foto te verkleinen? Photobucket heeft een preset voor messageboards.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Da's wel heel goed gevonden en buitengewoon eenvoudig te doen en dat verdient eigenlijk wel een dubbelpost in het Pedalboards tips 'n Tricks topic! So be my guest!

Heeft Imageshack trouwens geen mogelijkheid om de foto te verkleinen? Photobucket heeft een preset voor messageboards.
    imageshack heeft ook de mogelijkheid, staat zelfs op de homepage waar je hem(de foto) upload, verschillende sizes, en achter de sizes staat tussenhaakjes waarvoor het een goede maat is
    v.b:
    100x75 (avatar)
    150x112 (thumbnail)
    320x240 (for Websites and Email)
    640x480 (for message boards)

etc.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht

Dubbelpost is geplaatst en de foto's zijn verkleind.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude Bekijk bericht
    Enige dingetje wat ik me afvraag is of het slim is een beveiligingetje in te bouwen bij de 220 aansluiting, zekering ofzo, want alle adapters zitten netjes met verlegsnoertjes gelinkt aan die ene 220 ingang.
    Bij de GammaPraxisKarweiHuboMultimateBoss kun je een losse overspanningsbeveiliging kopen
    voor twee tientjes ofzo, gewoon tussen wandcontactdoos en stekker van verdeeldoos.
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    @Dude: ben je niet de hele avond aan het tapdansen op je board?
    Ik weet dat je het één en ander via de FX loop aan/uit kunt switchen e.d. maar toch...
    En 2 drive pedalen? De JVM heeft toch drive-opties zat?
    3 drive pedalen.....

tapdansen valt mee hoor, ik gebruik mijn JVM alleen clean rood en crunch rood, voor de rest niks, en clean rood met fx aan, en crunch rood met fx aan. Mijn crunch staat vrij mild afgesteld zodat ik als ik echt wil crunchen de ocd of ts aan moet hebben staan. De OCD is voor de stevige nummers, de tubescreamer voor de wat minder stevige nummers en met de boss EQ trap ik mn clean iets minder clean.

Geweldig hoor, al die opties op die jvm, maar in mijn optiek zijn eigenlijk alleen de clean rood en crunch rood echt bruikbaar in een bandje.

En midwolda... goeie tip, bedankt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    TU-2 vervangen voor de pitchblack, DD6 eraf... De RC99 en POG staan in de FX loop dus gitaar > Pichblack > GT500 > HWA Fuzz > AMP... Die Pitchblack is echt niet te vergelijken met de TU-2. Nu die eraf is merk ik pas wat een tonesucker dat eigenlijk is geweest

Met de instelling van de POG en de RC99 heb ik nu bijna een Vibe achtige tone! Heel vet! Skiets is een happy camper!

is dat niet heel erg groot voor die paar effecten?

Ik zal eerdaags mijn pedalboard die ik net klaar heb posten, heb mijn best gedaan om mijn pedalen op zo'n klein mogelijk boardje te passen.

het hele geheel past in een gereedschapkoffer met een binnenmaat van 430x301 mm
    Toooooooooooooooone!!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten