*domme post verwijderd*
Laatst gewijzigd door LP_CL; 29 november 2009 om 02:46
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik vind het echt een lelijk ding, met inderdaad een heel lelijke burst. Maar goed, ik vind wel meer gitaren in dit topic helemaal niks.
Ik heb ook grote moeite om tussen alle "bagger" (let op de aanhalingstekens) een top 10 samen te stellen.
Mijn top 5 bestaat uit een stuk of 2 Strats, 2 Les Pauls, een Guttlin, en de rest moet ik nog 's goed bekijken.
Kwestie van smaak....
Als iemand een gitaar post die ik niet mooi vind, houd ik, en de meesten klaarblijkelijk, wijselijk m'n mond.
Niet meer dan logisch dat er dan eigenlijk hoofdzakelijk positieve reacties komen, en da's maar goed ook denk ik.![]()
Grappig dat zoveel mensen niet kunnen kiezen. Mijn top 10 is nog niet compleet.
(daarmee bedoel ik dus dat veel mensen teveel gitaren in hun top 10 zouden zetten, en ik bij niet zo heel veel gitaren echt denk "WOW")
Ik heb hetzelfde. Genoeg mooie gitaren, maar weinig gitaren waarvan ik meteen denk, die gaat in de top 10.
Dat is nou juist de charme aan het ding zegmaar.. Maar idd, smaken verschillen, als ik hier soms die metal-axes zie, vraag ik me echt af hoeveel drugs de ontwerper op had.. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een ontzettende metal-gek, maar die gitaren waar vaak op wordt gespeeld vind ik echt te lelijk voor woorden. BC Riches etc. De Jackson RR en soloist vind ik vaak wel weer mooi.
Favorieten/bladwijzers