Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 397 van 1797 EersteEerste ... 2973473873953963973983994074474978971397 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.961 t/m 3.970 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    Thanks for uw wijsheid
    Ik lees gewoon voor wat er op de foto's staat hoor! En dat kun je dan ook weer in Google invullen... Dus zoveel "wijsheid" is daar niet voor nodig...

Senior Member

Standaard

ja het is een classic antique en gemaakt op 27 april 2007 als ik me niet vergis .. gekocht bij schreeven (gitaarwinkel in nijmegen die al heeeeeeeeel wat jaar mee gaat) papieren en al erbij.. dus het is een echte:P ja die binding hoort er op deze te zitten en
    zitten classic 57 elementen in

normale classic had iets met een 1960 slagplaat en andere pickups dacht ik, iig geen binding op de kop

de foto;s van de gibson zijn echt.. maar of de gitaar die hij aanbied echt is?

(gaat nog over de vorige advertentie)

maar die lp studio is een hele mooie
    Laatst gewijzigd door nickofzo; 26 november 2009 om 01:10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    korea

..
    Leuk is dat, een smartass-smiley, maar dat Epi's uit Korea komen is dus redelijk achterhaald, maar dat is je al verteld Korea is echt geen lagelonenland meer, dus je ziet ook dat budgetmerken hun productie verhuizen naar landen die dat nog wel zijn, waarvan akte bij Epiphone.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Nog zoiets: een originele Ibanez JEM77V! Het betreft hier wel een bijzonder exemplaar, want hij heeft bijvoorbeeld geen body binding en de Edge Pro tremolo is vervangen voor een veel betere FR-kopie van (waarschijnlijk) Chinese makelij. Grijp je kans!

Ter vergelijking nog even een plaatje van een 'normale' JEM77V:
    Oja:
    Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 55532640 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen. Hieronder volgt een kopie van uw klacht:

Het betreft een kopie, geen originele Ibanez (te zien aan de foto's). De verkoper biedt 'm aan alszijnde een echte.

Het kan dus wel

Senior Member

Standaard

Oja:
    Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 55532640 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen. Hieronder volgt een kopie van uw klacht:

Het betreft een kopie, geen originele Ibanez (te zien aan de foto's). De verkoper biedt 'm aan alszijnde een echte.

Het kan dus wel
    Goed werk Bram+

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogie Bekijk bericht
    Goed werk Bram+
    Speurders misschien, maar marktplaats interesseerd het volgens mij geen f*ck
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Bij marktplaats moet je betalen speurders is dacht ik nog steeds gratis.
    Het zou ook van de zotte zijn als marktplaats zomaar je advertentie weghaalt,
    omdat èèn of andere beterweter bepaald of iets wel of niet nep is.

Dan zou die aktie op zijn minst van Epiphone of van Gibson moeten komen, maar niet van iemand die totaal geen autoriteit is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Bij marktplaats moet je betalen speurders is dacht ik nog steeds gratis.
    Het zou ook van de zotte zijn als marktplaats zomaar je advertentie weghaalt,
    omdat èèn of andere beterweter bepaald of iets wel of niet nep is.

Dan zou die aktie op zijn minst van Epiphone of van Gibson moeten komen, maar niet van iemand die totaal geen autoriteit is.
    Das wel waar, maar ik heb een keer met zeer overtuigend bewijs iets aangetoond bij marktplaats. Toen kreeg ik pas na lang aandringen dat ze het daar misschien in de groep zouden gooien. Ze waren het wel met me eens..
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Leuk is dat, een smartass-smiley, maar dat Epi's uit Korea komen is dus redelijk achterhaald, maar dat is je al verteld Korea is echt geen lagelonenland meer, dus je ziet ook dat budgetmerken hun productie verhuizen naar landen die dat nog wel zijn, waarvan akte bij Epiphone.
    En dat heeft de kwaliteit van de Epiphones geen goed gedaan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Lekkere moraal: er over nadenken, 'm dan toch verkopen en vinden dat het de schuld is van de koper. Zo lust ik er nog wel één....
    Als je weet dat een gitaar fake is dan kun je twee dingen doen: of je verkoopt 'm als een echte voor het volle pond (maar kom dan niet aan met een "schuldgevoel') of je verkoopt 'm als een nepper en zegt dat er bij.

Gr. C.
    tsja wat ik typte klonk een beetje als het eerste, maar bedoel eigenlijk de 2e optie

maar mijn insteek was namelijk, als koper moet je wel erg goed opletten op zon marktplaats of iets, desnoods pleeg je een "gitaarnetforum met twijfel over een advertentie topic" raad

ik snap wel dat als je als verkoper dikke geld eruit wilt slaan, maar ik denk dat alleen mensen dat doen als ze niet op bed tot 6 uur snachts liggen te denken over wat ze gedaan hebben, iets meer krijgen dat is geen probleem.. maar moet de koper wel weten wat ie koopt.. enja zulke gasten lopen toch wel een keer tegen de lamp (al heb ik geen idee wat ze met zulke mensen doen)

MAAR LALALALALA onrelevante info.. kga maffen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten