ik vraag me af.. er zit wel een midi input en een usb ingang op... maar zit er wel een normale jack input op?
valt mij nu pas op dat ie een best mooie tailpiece en brug heeft
Noteer maar vast voor de primeur van over een paar maanden!
Voor de slagplaat, brug en tailpiece krijg je de keuze uit:
- matglanzend gebrushed of in kleur geanodiseerd T60 aluminium;
- kogelwerende glasvezelcarbonterlenka composieten
- FSC verantwoorde SmartWood slagplaat met een brug van hoge-druk-geïmpregneerd bamboe.
Pickups: dubbel gestackte EMG humbuckers met als optie freon-koeling voor supergeleiding
Aansluitingen: USB natuurlijk, maar ook IEEE1394 (Dark)FireWire of ingebouwde WiFi,
dan wel een headstock in de vorm en met de functie van een satelliet-schotel.
![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Laat ik nu net geleerd hebben dat in een supergeleidende spoel het elektrisch veld (spanningsverschil) altijd nul is, anders zou de stroom oneindig groot worden. Ik heb zitten na denken over supergeleidende elementen en verwacht om deze reden dat ze niet voor de gitaar geschikt zijn.
Kon het ff niet laten. Ik vind het ook bizar dat ze een gitaar maken zonder jack-uitgang (zo lijkt het toch?). Of misschien moet je tegenwoordig gewoon je pc meenemen naar repetitie en optreden en dan de uitgang van de geluidskaart met je versterker verbinden![]()
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Plaatje:
Ziet er een beetje ongebalanceerd/geknutseld uit, ik hoop dat het aan de slechte kwaliteit van het plaatje ligt.
Meer info:
http://www.guitarampkeyboard.com/en/84790
had gezegd dat ik pas mijn mening kon geven bij totaalplaatje...
mmm... nope, had gehoopt dat hij classy zou zijn, ik vind het eerder ... tja, wat vanalles en niks tegelijk. èn fancy top, èn "kijk es hoe bijzonder ik ben-slagplaat, èn kleurenknopjes,
not my cup of tea
De tering. 't Is nog erger dan ik vermoedde.
"In God we trust, all others pay cash."
Wie verzint dit toch in godsnaam ...?!![]()
it's better to burn out than to fade away
he gatver, weer zo'n robot uitvoering!
vind het echt een ontiegelijk lelijke gitaar!![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
holy christ, een supergeleidende spoel!vet! nja, denk eens effe mee. de weerstand is nul. U=I*R. de weerstand nul, dus I is nul, en de stroomsterkte kan plots veeeeel groter worden, met dezelfde spanning die op het stukkie spul staat, en de volledige stroomsterkte ook. de stroomkring denkt dan dat er helemaal niks tussen zit, maar dat zit er dus wel, dus de stroomsterkte schiet de pan uit.
en dat is nu net de output die je zo graag wilt, met lage impedantie.
kerel, wij gaan een stukkie materiaal uitvinden dat tot plus minus 50gr. celcius supergeleidend is, en daarmee de ultieme low impendance pickup op de markt plaatsen!
de dusk tiger is een walgelijk ding, overigens. de slagplaat en 'ringen' hadden veel rustiger gemoeten, en dan had 't wellicht wat meer class gehad.
Overigens, er zit dus een opening aan de acherkant in, EN aan de voorkant. dus een gat door en door. Weet niet of ik daar zo blij van word, om maar te zwijgen over een waarschijnlijk hoge prijskaart in combinatie met de vlakke non-carved top.
Misschien ergens een cilinder vloeibare stikstof aan de gitaar voor de koeling
Zolang het maar functioneel is, vind ik het vet.
En dan ooit een krantenkop als:
'Gitarist vriest dood na defect gitaar'
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Favorieten/bladwijzers