Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 120
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Mr Orpheo heeft al veel te vaak het voordeel van de twijfel gehad. Hij heeft hier de nodige mensen beledigd en uitgescholden. Deels op achterbakse wijze op het Warmoth forum. Als hij een echte kerel zou zijn, zou hij eerst eens beginnen zijn excuus te maken voor zijn gedrag. En dan op dezelfde groteske wijze als hij "afscheid" heeft genomen.
    Ook het leren van de alwetende Mr. Orpheo vind ik zwaar over-rated. Hij heeft erg eenzijdige kennis, maar weet veel mensen vooral te overtuigen door erg hard en veel te schreeuwen. Ik ken behoorlijk wat mensen hier op het forum die zowel qua spel als qua gear kennis heel wat verder zijn dan Mr. Orpheo. Alleen schreeuwen die mensen niet zo hard en veel.

On topic: Mr Orpheo heeft de anti Gibson toon weer goed gezet en toont aan dat lezen erg moeilijk is. Er staat duidelijk in het artikel dat er een onderzoek is en dat er nog geen aanklacht ingediend is. Maar omdat het Gibson is, zal Gibson dus ook wel schuldig zijn.
    ik zeg helemaal niks over aanklacht of onderzoek. in het artikel word ook gezegd dat er hout e.d. in beslag alvast is genomen, en daar heb ik 't slechts over.

Vraag ik me wel direct af... zouden andere toko's dan ook 'fout hout' gebruiken?
    dat is het enige dat ik me afvraag, en ik zet het expres tussen aanhalingstekens, omdat er nog niks definitiefs is. Ik probeer ook zo min mogelijk te zeggen of/dat gibson 'slecht' is ofzo, ik plaats alleen een bericht dat er een onderzoek word gepleegd,meer niet. je legt me woorden in de mond, en dat heb je de vorige keer ook al gedaan. ik heb expres al heel snel mijn 'opiniepost' verwijderd, en toch denk je van alles te lezen.

Kom maar eens met daadwerkelijke citaten van mij in dit topic,en dan praten we wel verder.

@mark o:goh, het zit je echt dwars he? dat je je zo erg laat opfokken door iets op het internet. het zijn maar nulletjes en eentjes, op je computer. take a chill pill, neem ook een pauze van het forum van een maand of 2, ga lekker spelen op je gitaar,met de vrouw, met de kinders, en neem 't niet zo serieus. Leef je langer door.

Biertje?
    Laatst gewijzigd door Orpheo; 18 november 2009 om 22:42

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Mr Orpheo heeft al veel te vaak het voordeel van de twijfel gehad. Hij heeft hier de nodige mensen beledigd en uitgescholden. Deels op achterbakse wijze op het Warmoth forum. Als hij een echte kerel zou zijn, zou hij eerst eens beginnen zijn excuus te maken voor zijn gedrag. En dan op dezelfde groteske wijze als hij "afscheid" heeft genomen.
    Ook het leren van de alwetende Mr. Orpheo vind ik zwaar over-rated. Hij heeft erg eenzijdige kennis, maar weet veel mensen vooral te overtuigen door erg hard en veel te schreeuwen. Ik ken behoorlijk wat mensen hier op het forum die zowel qua spel als qua gear kennis heel wat verder zijn dan Mr. Orpheo. Alleen schreeuwen die mensen niet zo hard en veel.

On topic: Mr Orpheo heeft de anti Gibson toon weer goed gezet en toont aan dat lezen erg moeilijk is. Er staat duidelijk in het artikel dat er een onderzoek is en dat er nog geen aanklacht ingediend is. Maar omdat het Gibson is, zal Gibson dus ook wel schuldig zijn.
    Maar daar zijn wij inmiddels overheen en hebben ingezien dat waar twee kijven twee schuld hebben?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik dacht dat het volk hier dom moest blijven en dat de ware wijsheid exclusief op het Warmoth forum bleef? Ik word daar zo schijtziek van, met een hoop stampij inclusief zelfgestart topic vertrekken uit deze virtuele wereld en dan na een paar maanden weer met hangende pootjes terugkomen. Dat dat in dit geval weer moet met een negatief verhaal over Gibson.... ik ga gauw een riem pakken anders zakt mijn broek af.

Disclaimer voor de teerhartigen: ik zeg dit als forumlid, niet als moderator.
    Jammer dat deze post totaal off topic is, ik vind de post:
    - niet constructief
    - niet bijdragen aan het topic en
    - niet bijdragen aan de sfeer hier. Ik zie daarna het topic dan ook compleet ontsporen. Meerdere personen beginnen op de man te spelen, terwijl dat volgens mij is wat TS vaak verweten werd en waarvoor hij ook redelijk wat bans heeft gekregen.

Dat moeten we hier niet hebben en dat staat ook gewoon in de FAQ van Gitaarnet: " De inhoud waar wij absoluut niet achter staan en die dan ook van het forum verwijderd zal worden is:

• Inhoud waarin persoonlijke vetes worden uitgevochten"
    Ik dacht nog aan de rapporteer knop, maar gezien het overige gekeuvel in dit topic lijkt me dat wat overdreven ...

Overigens ben ik ook verbaasd dat TS weer post, maar zolang hij on topic blijft en zich daarin normaal gedraagt zal het mij een worst wezen.

On topic:
    M.b.t. Gibson en fout hout: boefjes! Goed dat dat aangepakt wordt. Inderdaad bizar dat een bedrijf wat sociaal verantwoord wil overkomen met Smartwood zo handelt.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    zoals.....

Ik nog nooit in mijn leven crap gekocht (op mijn japanse gitaren na, om sommigen voor te blijven)

Mijn messen en eetgerei komen uit Duitsland, mijn porcelein uit Engeland.
    Ik loop op Van Lier schoenen, en koop kleding van Europese merken.
    Koop eerlijke chocolade en koffie en thee..

ik probeer altijd zo bewust mogelijk mijn spullen te kopen....
    Het zou zomaar je Europese koelkast, je Bic balpen, Nokia mobieltje of Philips electrische tandenborstel of blouse van C&A kunnen zijn om maar iets te noemen.

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Maar daar zijn wij inmiddels overheen en hebben ingezien dat waar twee kijven twee schuld hebben?
    Bij mijn weten is er maar 1 ronduit beledigend geweest naar anderen toe en heeft er maar 1 afscheid genomen met de nodige beledigingen voor de hele gitaarnet community. En heeft er ook maar 1 de nodige berispingen gehad. Lijkt me duidelijk dat er dus maar 1 schuld heeft. Het gaat hier ook niet over "kijven" zoals jij het noemt, maar om gedrag wat tegen de fatsoensnormen ingaat en tegen de regels hier op gitaarnet. En meer zeg ik er niet meer over.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Bij mijn weten is er maar 1 ronduit beledigend geweest naar anderen toe en heeft er maar 1 afscheid genomen met de nodige beledigingen voor de hele gitaarnet community. En heeft er ook maar 1 de nodige berispingen gehad. Lijkt me duidelijk dat er dus maar 1 schuld heeft. Het gaat hier ook niet over "kijven" zoals jij het noemt, maar om gedrag wat tegen de fatsoensnormen ingaat en tegen de regels hier op gitaarnet. En meer zeg ik er niet meer over.
    Ik kan me dus echt niet beledigd voelen door opmerkingen op het www.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid Bekijk bericht
    Jammer dat deze post totaal off topic is, ik vind de post:
    - niet constructief
    - niet bijdragen aan het topic en
    - niet bijdragen aan de sfeer hier. Ik zie daarna het topic dan ook compleet ontsporen. Meerdere personen beginnen op de man te spelen, terwijl dat volgens mij is wat TS vaak verweten werd en waarvoor hij ook redelijk wat bans heeft gekregen.
    Ik vind jou vanaf nu een HELD!

Die nieuwe Gibson kan mij nog niet echt bekoren, btw, Orpheo

Van Meekeren
    Laatst gewijzigd door VanMeekeren; 18 november 2009 om 22:59 Reden: Quotering recht gezet
    1978 Gretsch Committee Bass
    2006 Epiphone Les Paul Standard Plustop Pro
    // Icetea-burst
    1974 Music Man Sixty-five // Tube Rectifier, Grey logo
    1991 Ampeg SVT410 (USA) + 2001 Ampeg SVT210 (USA)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    zoals.....

Ik nog nooit in mijn leven crap gekocht (op mijn japanse gitaren na, om sommigen voor te blijven)

Mijn messen en eetgerei komen uit Duitsland, mijn porcelein uit Engeland.
    Ik loop op Van Lier schoenen, en koop kleding van Europese merken.
    Koop eerlijke chocolade en koffie en thee..

ik probeer altijd zo bewust mogelijk mijn spullen te kopen....
    Zeg Geert jij woont zeker in het Vaticaan.....kunnen wij ook beeldjes van je kopen ?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Zeg Geert jij woont zeker in het Vaticaan.....kunnen wij ook beeldjes van je kopen ?
    nee, enuh ik geloof dat op de man spelen een beetje flauw is of niet, daar heb jij ook een behoorlijk handje van, ik geloof dat wij al eens eerder de degens gekruist hebben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ik kan me dus echt niet beledigd voelen door opmerkingen op het www.

Ik ook niet, maar dit forum speelt zich ook buiten het www af. En een groot deel van de personen die Orph tegen de schenen heeft geschopt heeft hem ook persoonlijk ontmoet. Op deze meetings was het een stil mannetje waar weinig uit kwam. Orph zijn gitaren kennis is grotendeels geen kennis het zijn voor het merendeel opvattingen van zijn ervaringen die hij als waarheid heeft bestempeld...

Als iemand zegt dat zijn LP meer klinken kan als een Strat dan een Strat zelf...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten