Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
Ik dacht dat het volk hier dom moest blijven en dat de ware wijsheid exclusief op het Warmoth forum bleef? Ik word daar zo schijtziek van, met een hoop stampij inclusief zelfgestart topic vertrekken uit deze virtuele wereld en dan na een paar maanden weer met hangende pootjes terugkomen. Dat dat in dit geval weer moet met een negatief verhaal over Gibson.... ik ga gauw een riem pakken anders zakt mijn broek af.

Disclaimer voor de teerhartigen: ik zeg dit als forumlid, niet als moderator.
Jammer dat deze post totaal off topic is, ik vind de post:
- niet constructief
- niet bijdragen aan het topic en
- niet bijdragen aan de sfeer hier. Ik zie daarna het topic dan ook compleet ontsporen. Meerdere personen beginnen op de man te spelen, terwijl dat volgens mij is wat TS vaak verweten werd en waarvoor hij ook redelijk wat bans heeft gekregen.

Dat moeten we hier niet hebben en dat staat ook gewoon in de FAQ van Gitaarnet: " De inhoud waar wij absoluut niet achter staan en die dan ook van het forum verwijderd zal worden is:

• Inhoud waarin persoonlijke vetes worden uitgevochten"
Ik dacht nog aan de rapporteer knop, maar gezien het overige gekeuvel in dit topic lijkt me dat wat overdreven ...

Overigens ben ik ook verbaasd dat TS weer post, maar zolang hij on topic blijft en zich daarin normaal gedraagt zal het mij een worst wezen.

On topic:
M.b.t. Gibson en fout hout: boefjes! Goed dat dat aangepakt wordt. Inderdaad bizar dat een bedrijf wat sociaal verantwoord wil overkomen met Smartwood zo handelt.