Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 120
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

http://www.gibson.com/en-us/Lifestyl...on-dusk-tiger/

hebben jullie overigens al de opvolger gezien van de darkfire?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Kolere, jij bent echt een hippie hè ?
    Ehhhm, nee!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht

En al die Nicks, Nickofzo's en Quicksilvers, (toevallig allemaal leden met een niet zo erg lang forumverleden) jullie hebben duidelijk e.e.a. gemist. Goed hij is nu niet scheldend teruggekomen of wat dan ook, maar dat neemt niet weg dat hij bij zijn vertrek dingen heeft lopen blaten die ik niet zal vergeten. Erger nog hij deed dat ook nog eens achter onze rug om op een ander forum...
    Klopt, ik heb geen weet van die dingen op een ander forum, maar dan nog om hem dan niet het voordeel van de twijfel te geven? Je kunt hoog of laag beweren Orpheo is altijd een nuttige aanwinst geweest voor het merendeel van zijn posts en ik ben blij dat wij, forummers zijnde met lang niet zo veel forumverleden als jij, ook van Orpheo kunnen leren.

Iedere gitaarenthousiasticus is er ééntje, en ik vind iemand met beduidend meer kennis als ik (dat gaat overigens al makkelijk) zeer welkom, ook na vervelende manier van vertrek.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Nee dank je ik wil niet meewerken aan slavernij en kinderarbeid, dat hebben <<mart smeets modus>> wij <<mart smeets modus>> dankzij het Kinderwetje van Van Houten in 1874 afgeschaft en of de chinezen eerlijk hout gebruiken?, geloof er niets van ,zij lappen alles aan hun laars, als het om het milieu en mensenrechten gaat.

Alleen bami in mijn mond en tussen mijn tanden, maar niet in mijn handen.
    Je wilt niet weten hoeveel gebruiksvoorwerpen voorwerpen of kleding van jou onder vergelijkbare arbeidsomstandigheden zijn geproduceerd...

Senior Member
    Blog Entries
    4

vraagje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Je wilt niet weten hoeveel gebruiksvoorwerpen voorwerpen of kleding van jou onder vergelijkbare arbeidsomstandigheden zijn geproduceerd...
    Bijna alles?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    zoals.....

Ik nog nooit in mijn leven crap gekocht (op mijn japanse gitaren na, om sommigen voor te blijven)

Mijn messen en eetgerei komen uit Duitsland, mijn porcelein uit Engeland.
    Ik loop op Van Lier schoenen, en koop kleding van Europese merken.
    Koop eerlijke chocolade en koffie en thee..

ik probeer altijd zo bewust mogelijk mijn spullen te kopen....

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ik smeed m'n eigen messen en verbouw m'n eigen wiet ehm groente. Ik bak m'n eigen porcelein. Verder eet ik alleen vlees van dieren die uitzichzelf het loodje hebben gelegd en van de huiden maak ik schoenen. Van de darmen maak ik snaren. En ik heb met hulp van mevrouw mac williams zelf een kind gemaakt.
    Laatst gewijzigd door macwilliams; 18 november 2009 om 22:32

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    Klopt, ik heb geen weet van die dingen op een ander forum, maar dan nog om hem dan niet het voordeel van de twijfel te geven? Je kunt hoog of laag beweren Orpheo is altijd een nuttige aanwinst geweest voor het merendeel van zijn posts en ik ben blij dat wij, forummers zijnde met lang niet zo veel forumverleden als jij, ook van Orpheo kunnen leren.

Iedere gitaarenthousiasticus is er ééntje, en ik vind iemand met beduidend meer kennis als ik (dat gaat overigens al makkelijk) zeer welkom, ook na vervelende manier van vertrek.
    Mr Orpheo heeft al veel te vaak het voordeel van de twijfel gehad. Hij heeft hier de nodige mensen beledigd en uitgescholden. Deels op achterbakse wijze op het Warmoth forum. Als hij een echte kerel zou zijn, zou hij eerst eens beginnen zijn excuus te maken voor zijn gedrag. En dan op dezelfde groteske wijze als hij "afscheid" heeft genomen.
    Ook het leren van de alwetende Mr. Orpheo vind ik zwaar over-rated. Hij heeft erg eenzijdige kennis, maar weet veel mensen vooral te overtuigen door erg hard en veel te schreeuwen. Ik ken behoorlijk wat mensen hier op het forum die zowel qua spel als qua gear kennis heel wat verder zijn dan Mr. Orpheo. Alleen schreeuwen die mensen niet zo hard en veel.

On topic: Mr Orpheo heeft de anti Gibson toon weer goed gezet en toont aan dat lezen erg moeilijk is. Er staat duidelijk in het artikel dat er een onderzoek is en dat er nog geen aanklacht ingediend is. Maar omdat het Gibson is, zal Gibson dus ook wel schuldig zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    ...het voordeel van de twijfel...
    Welke twijfel, en waarover?

Trouwens, die snapshots van die 'nieuwe' gibson:

Tijgers zijn de shit.

Senior Member

Standaard

effe een intermezzo jongens

Mike Oldfield sluit in deze clip vriendjes met de twee uitersten.

De zanger heeft trouwens een grote mond

http://www.youtube.com/watch?v=pFKwyzb5S34

enjoy

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten