Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 120
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik verwijder effe n post zo: ik heb besloten dat mening geven en gear posten voor mij verleden tijd is. spijtig? weet ik niet. not for me, anyway.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht
    Oei,heetgebakerd topicje dit...
    Anyway,welkom terug Orph!
    Ik begrijp de reacties ivm het vrij dramatische afscheid laatst enz maar kom op,lekker belangrijk. Hij mag dan een redelijk uitgesproken mening hebben maar hij heeft ook kennis die anderen weer van pas komt,plus dat ik het topicje op zich wel het openen waard vond,weer eens wat anders als het zoveelste "wat voor gitaar,mijn eerste gitaar topic" (hoort er ook bij, I know...)
    Maar goed,ik heb zoiets van houdt het gezellig...het is maar een forum (wel leuk natuurlijk)
    dat bedoelde ik dus
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

zo, log effe in

Ik dacht even dat ik op Fok.nl zat

mja wat zal ik zeggen--> Gibsontopic---> 3e wereldoorlog.

Dit soort controles zullen wel vaker gebeuren denk ik, vandaag Gibson, morgen misschien wel Fender ofuh Warmoth

Indien Gibson bewust fout hout heeft gebruikt, keur ik dit ten strengste af

Ik leun wel weer achterover en lees het wel.

Voor wat betreft Orpheo, het klopt dat die in een topic van Mac gepost heeft.
    Wellicht niet "tactisch" om na een tijd van afwezigheid een topic te openen, waar Gibson niet zo positief naar voren komt zo lijkt het wel een beetje of je Stigmata toewenst aan Gibson en zijn liefhebbers. en dat valt bij velen niet goed, zeker niet vanwege de manier waarop hij weg is gegaan

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VanMeekeren Bekijk bericht
    ... Orpheo lekker laten posten wat hij wil op dit openbare forum. Ik vind het informatief wat Orpheo post en al had Beatrix/Osama/Sinterklaas het gepost, kan mij dat verekken.
    Hij heeft zich buitengewoon sterk gedistantieerd van dit openbare forum op niet mis te verstane manier.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ik heb echt schoon genoeg van de vriendjespolitiek, de bullshit die overal hangt, de verneukte, verkankerde, verpeste sfeer, de mods die persoonlijke vetes uitvechten, en zielige, miezerige mannetjes die hun gibson/fender fetish tentoon (willen) spreiden. Een alternatief geluid word niet gehoord noch gewaardeerd.

Waarom zou ik hier dan nog blijven? Om de dagboeken af te maken met foto's van mijn custombuilds? Nee, ook niet eens, omdat ik daar ook persoonlijke aanvallen te verduren krijg.
    Met dit in het achterhoofd vind ik het een verschutting om weer te gaan posten. Je kunt dan zeggen: wie ben jij dan, maar ook voor mij is dit een openbaar forum en ik mag mijn mening ventileren net als ieder ander.

Dat ik een half/god ben klopt overigens wel maar dat probeer ik verder stil te houden.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Indien Gibson bewust fout hout heeft gebruikt, keur ik dit ten strengste af
    Gaan al je gibsons dan de deur uit?

Senior Member

Standaard

Nou, ik vond dit het mooiste gedeelte van zijn afscheid destijds...

Heren en sporadische dame, en niet te vergeten de oververtegenwoordiging van geslachtloze amoebes, Ik verdwijn hier. Ik heb genoeg van jullie.

Opdat jullie eindelijk eens volwassen moge worden, en de balletjes mogen neerdalen.

Waarschijnlijk word mijn post wel weer verwijderd, ik geband, account verwijderd, etc etc, maar dat zal me eigenlijk jeuken. Ik heb netjes de forumvakantie afgewacht (wat een ongelooflijke pleureseufemisme is dat), om dit nog te kunnen melden.

Vragen omtrent pickups en les pauls mogen jullie richten aan anderen, ik antwoord toch niet meer.

Los ballos!
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Gaan al je gibsons dan de deur uit?
    geert komt nu met:
    "happy gibson de deur uit day"

in dat geval zal ik eens goed kijken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Nou zo kan het wel weer. Orpheo wilt duidelijk terugkeren en iedereen zeikt hem af. Tuurlijk, mag dan fout geweest zijn dat ie vertrok maar dat heeft ie zelf ingezien blijkbaar.

Orpheo heeft een schat aan kennis waar menig gitaarnetter een puntje aan kan zuigen, en hoewel niet iedereen eens is met de manier waarop hij dat brengt hebben we dankzij Orpheo een goed gedeelte van de kennis op dit forum gevuld.

Nu over met dat bakkeleien en gewoon blij zijn, ik ben dit namelijk wél.

Senior Member

Standaard

Nu blijkt dat dus eigenlijk de USA Gibson`s de fouten zijn.
    Dat jullie nog op zòn oerbos vernietigend instrument willen spelen.

Toch maar aan de Chinees nu ??

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    Nou zo kan het wel weer. Orpheo wilt duidelijk terugkeren en iedereen zeikt hem af. Tuurlijk, mag dan fout geweest zijn HOE ie vertrok maar dat heeft ie zelf ingezien blijkbaar.
    Voor derst weet de man best een hoop maar ik vin vooral dat hij altijd maar voordoet dat hij veel weet en alles het beste weet.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten