Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 670 van 1260 EersteEerste ... 1705706206606686696706716726807207701170 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.691 t/m 6.700 van 12594

Discussie: Post je collectie

Standaard

Ik moet zeggen, als ik dit alles lees, dan ga ik kwiiijjjjjjlen!!!! Iedereen heeft zo veeel. Ik zelf heb alleen een Richwood RJ-16 (akoestisch) en een zwarte London City Comet aangesloten op een Ibanez TBX 15r.(toch heeft alles een bijzonder lekker geluid) Maarja, k ben nog jong, dus die collectie zal zich flink gaan uitbreiden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tele-freak Bekijk bericht
    Ik moet zeggen, als ik dit alles lees, dan ga ik kwiiijjjjjjlen!!!! Iedereen heeft zo veeel. Ik zelf heb alleen een Richwood RJ-16 (akoestisch) en een zwarte London City Comet aangesloten op een Ibanez TBX 15r.(toch heeft alles een bijzonder lekker geluid) Maarja, k ben nog jong, dus die collectie zal zich flink gaan uitbreiden.
    Exactly my thought!
    Af en toe zie ik hier echt dingen voorbijkomen waarvan ik denk "hoe betalen ze het in godsnaam?" Een vaste job helpt zeker? Ik heb op het enkel een Esquire, een overdriveje en een Holy Grail. Niet eens een versterker...
    Anyway; aan al die eigenaars van fantastische planken: soigneer ze!
    It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.

Senior Member

Standaard

Ja zeker helpt een vaste baan dat lijkt me duidelijk :P
    Voorderest ook gewoon sparen he net als ieder ander denk ik, lijkt me sterk dat sommigen 'even' 1500 euro uit hun portemonnee trekken voor een nieuwe Gibson ofzo...

Ik hou mezelf maar voor dat ik eerst echt goed wil leren spelen voordat ik zoveel geld uitgeef voor een gitaar En dan zou ik dat geld misschien nog wel eerder uitgeven aan een goede amp!

Senior Member

Standaard

Bewust omgaan met je geld, en dan kun je zelfs als student mooie planken kopen
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Senior Member

Standaard

ben begonnen met een akoestische hopf die ik voor 2,5 mark kocht op een vlooienmarkt in duitsland die samen met een andere duitse gitaartje (junel) aan ik dacht iemand die bij Rikkers werkte. De winst daarvan weer nieuwe gitaartjes gekocht. Toen vond je nog geregeld dingen voor echt lage prijzen op vlooienmarkten en wat marktplaats nog heel klein. Nu nog een jaar of 10 drigtig handelen, opknappen, ruilen etc heb ik deze collectie opgebouwd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

Nog eens tijd voor een update. Diezel VH4 is er sinds eind augustus bij. En er komt eind deze week misschien nog een leuk gitaartje bij.

Senior Member

Standaard

holy paparoly! nice collection!

Ook al blijf ik de diezel versterkers ontzettend lelijk vinden. ze zien er uit alsof ze van intertoys komen naar mijn mening. Vind hem niet 3000 euro uitstralen :P maar goed. dat maakt de sound niet minder!

En die orange topjes zijn ook retegaaf!

Senior Member

Standaard

Tis de tone die telt he! Niet hoe het eruit ziet. Maar ik geef je volkomen gelijk, die diezels zijn afgrijselijk lelijk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    Tis de tone die telt he! Niet hoe het eruit ziet. Maar ik geef je volkomen gelijk, die diezels zijn afgrijselijk lelijk.
    Zeker weten, maar toch, bij mij geldt, alles wat feller is dan... uhm... een donkere kleur, komt er bij mij niet in(orange versterkers uitgezonderd). Maar ik moet je complementeren, je collectie is helemaal in orde.

Standaard

Hier mijn kleine collectie

-Gibson SG special
    - Fender Telecaster Corona California US
    - Fender telecaster MIM Joe Strummer
    - Lag 4 seasons spring Electro acoustic
    - Marshall MG30DFX

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten