Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 105

Discussie: Muse 14-11 Ahoy

Senior Member

Standaard

Op het laatste moment belde de drummer van mn bandje me op dat ie zich niet zo lekker voelde.. en of ik zn kaartje voor Muse wou . Was echt supervet. Wat een show..heel gaaf gedaan idd die videobeelden. Knights of Cydonia met dat intro was ook geniaal !!

Bl44t44p
    Guest

Standaard

Ultieme show inderdaad weer Na Wembley Stadium het vetste wat ik ooit van Muse heb gezien (van de 4 keer). Decor, licht en visuals waren werkelijk SICK, zo gaaf :|

Enig minpuntje: publiek. Stel zoutzakken halverwege de arena die me raar aankeken als ik begon te springen, erg schraal :s

Standaard

Hahaha jah klopt.. Over springen gesproken, de hele vloer van Ahoy deinsde op en neer als dr werd gesprongen:P, ging best wel wild eigenlijk..

Senior Member

Standaard

Ik vond het een super vette show! Na wat overwegingen durf ik het zelfs wel de vetste show die ik ooit heb gezien te noemen! Die opening met diee visuals waren inderdaad echt helemaal te gek, en die pilaren waren ook super! Het is niet alleen de band die te gek is, en ook echt super goed speelt, het is de complete show oko er om heen!

Ik had alleen wat meer "losse" riffs verwacht achter bv New Born of Map of the problematique aan.. dan stond ik klaar om helemaal los te gaan op zo'n lomp harde riff en dan kwam ie niet :P.

Voor de rest, alleen maar complimenten eigenlijk. Ook die jam van Chris en Dom was super, en het stuk met die mond harmonica voor Knights of Cydonia aan was ook echt súper! Ook super vet ook hoe je met een aantal duizend man dezelfde dingen mee staat te schreeuwen of het zelfde riffje mee staat te blehren (met als hoogtepunt Plug in Baby, fuck.. toen ging het toch wel even goed los).

Qua setlijst, had iets meer oud werk wel tof gevonden, maar ik ging er al niet echt van uit (er is niks van Showbizz gespeelt, en ik had ook wel heeeel erg gehoopt op Citizen Erased). Het enige nummer wat imo niet écht overeind bleef live was Undisclosed Desires.

Het voorprogramma vond ik trouwens ook echt te gek, heel irritant dat bijna niemand het leek te kennen. Ik stond er in m'n eentje uit volle borst alle nummers mee te blehren met Biffy Clyro! Wel jamemr dat het geluid zo slecht was, maar die mannen zetten ook gewoon vol overtuiging een goeie rock show neer! Leuk ook hoe in alle enthausiasme de zanger z'n versterker omver liep! Gelukkig zie ik ze volgende maand in de melkweg, lijkt me een geschikter podium voor die lui, en daar gelukkig los gaan met biffy fans!

Verder viel Ahoy me als toko wel een beetje tegen, metname dat aan het eind alle barren gesloten waren op 1 na, waar je voor 3,50(!!!) een karig bekertje sinasappelsap op kon halen. Na 4uur geen drinken had ki wel heel erg zin gehad in een biertje. Ook de muziek die gedraait werd bij het wachten op Muse was waardeloos, je zou denken dat je het een beetje in de stijl houd van de act die die avond speelt!

Totaal: Super vette avond gehad, en heerlijk los gegaan.. eindeljik Muse eens gezien, en ik ga de volgende keer zeker weer!
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht

Ook de muziek die gedraait werd bij het wachten op Muse was waardeloos, je zou denken dat je het een beetje in de stijl houd van de act die die avond speelt!
    Mee eens ja, slechte muziekkeuze in de pauze.. en die unox lucht bij de ingang van de arena was ook NIET BEST . Ik weet trouwens niet of je in de zaal stond, maar daar liepen in ieder geval van die bierverkopers rond met een vat bier op hun rug.. dus 4 uur geen pils had dan niet gehoeven .

Die bass/drum solo was idd vet gedaan.. die drummer had echt gave fills enzo.
    Laatst gewijzigd door -geert-; 16 november 2009 om 17:21

Senior Member

Standaard

Stond in de zaal, maar op een plek waar ze nauwelijks kwamen. Stond redelijk ver voorin, en daar heb ik er 1 gezien op een behoorlijke afstand nog van ons..
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

Das wel poep dan ja. Vaag ook dat ze die barren meteen dichtgooien, scheelt ze toch een hoop verkoop zou je zeggen..

Senior Member

Standaard

Verkopen ze überhaupt bier in Ahoy dan?

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wausser Bekijk bericht
    Verkopen ze überhaupt bier in Ahoy dan?

Hoe wil je anders een menigte Metallica fans (afgelopen 30 maart) in bedwang houden? Ze hebben helaas wel heineken, dat vind ik weer minder.

Wat muziekeuze betreft, dat ligt aan het Muse-personeel, die draaien namelijk de muziek tussen de bandjes.

Met Metallica was er een mixtapeje met Korn, Slipknot, Disturbed etc derop.

Bij Dream Theater was er een heel fout mixtapeje met allemaal symphonische versies van Dream Theater nummers og foute covers. Zo werd As I Am gedraaid, maar dan gezongen door een meisje, en alleen op een akoestisch gitaar gespeeld.

Bl44t44p
    Guest

Standaard

Dat die bars meteen dicht waren was inderdaad goed waardeloos... die MJR TOM's waren ook al vrji snel leeg na afloop en die zag je ook niet meer terug :s ze kunnen beter de bars in de zaal na afloop nog een halfuurtje open laten, met die winst kan de bierprijs dan ook meteen wat omlaag in plaats van die belachelijke 2,75 euro!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten