Ik vond het een super vette show! Na wat overwegingen durf ik het zelfs wel de vetste show die ik ooit heb gezien te noemen! Die opening met diee visuals waren inderdaad echt helemaal te gek, en die pilaren waren ook super! Het is niet alleen de band die te gek is, en ook echt super goed speelt, het is de complete show oko er om heen!

Ik had alleen wat meer "losse" riffs verwacht achter bv New Born of Map of the problematique aan.. dan stond ik klaar om helemaal los te gaan op zo'n lomp harde riff en dan kwam ie niet :P.

Voor de rest, alleen maar complimenten eigenlijk. Ook die jam van Chris en Dom was super, en het stuk met die mond harmonica voor Knights of Cydonia aan was ook echt súper! Ook super vet ook hoe je met een aantal duizend man dezelfde dingen mee staat te schreeuwen of het zelfde riffje mee staat te blehren (met als hoogtepunt Plug in Baby, fuck.. toen ging het toch wel even goed los).

Qua setlijst, had iets meer oud werk wel tof gevonden, maar ik ging er al niet echt van uit (er is niks van Showbizz gespeelt, en ik had ook wel heeeel erg gehoopt op Citizen Erased). Het enige nummer wat imo niet écht overeind bleef live was Undisclosed Desires.

Het voorprogramma vond ik trouwens ook echt te gek, heel irritant dat bijna niemand het leek te kennen. Ik stond er in m'n eentje uit volle borst alle nummers mee te blehren met Biffy Clyro! Wel jamemr dat het geluid zo slecht was, maar die mannen zetten ook gewoon vol overtuiging een goeie rock show neer! Leuk ook hoe in alle enthausiasme de zanger z'n versterker omver liep! Gelukkig zie ik ze volgende maand in de melkweg, lijkt me een geschikter podium voor die lui, en daar gelukkig los gaan met biffy fans!

Verder viel Ahoy me als toko wel een beetje tegen, metname dat aan het eind alle barren gesloten waren op 1 na, waar je voor 3,50(!!!) een karig bekertje sinasappelsap op kon halen. Na 4uur geen drinken had ki wel heel erg zin gehad in een biertje. Ook de muziek die gedraait werd bij het wachten op Muse was waardeloos, je zou denken dat je het een beetje in de stijl houd van de act die die avond speelt!

Totaal: Super vette avond gehad, en heerlijk los gegaan.. eindeljik Muse eens gezien, en ik ga de volgende keer zeker weer!