Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 381 van 1797 EersteEerste ... 2813313713793803813823833914314818811381 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.801 t/m 3.810 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratocaster Bekijk bericht
    Wat is nou je probleem?

Ik citeer van marktplaats: Schitterende Fender Stratocaster, opgebouwd uit de originele Fender onderdelen. Ook het logo van de Fender Stratocaster correct geplaatst.

en maar ik geef gewoon eerlijk aan dat dit geen originele betreft. Vandaar dat er geen serienummer op staat.

En je zegt zelf ook al dat hij zegt dat het geen echte is, ik snap je probleem niet.
    Hallo Stratocaster.

Mijn probleem is dat ik de verkeerde smiley heb geplaatst... Dat had deze
    moeten zijn i.p.v. deze Ik ga dat even aanpassen, maar begrijp daarom je vraag!
    Wat ik bedoel is dat hij schrijft dat niemand zou merken dat het niet een echte Strat is, terwijl ik weet dat op dit forum zo'n gitaar er echt wel uitgehaald wordt... Verder heb ik geen probleem met die advertentie hoor!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&fs=1

Precies mijn nep gibson supreme, maar dan met 3 elementen. Serial van mij is: 02005556 jaja

Dit is mijn nepperd:

Mijne heeft een dikkere brug van Gotoh, ipv dat dat dunne dingetje dat die van hem heeft zo te zien. Mijne heeft verder echte Gibson knoppen, truss rodd cover en andere pickup en plastic dingetje dat m de pickup heen zat (waren origineel ook zwart)

Net zo nep als de mijne?
    Laatst gewijzigd door Ibanez666; 15 november 2009 om 14:36
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Hallo Stratocaster.

Mijn probleem is dat ik de verkeerde smiley heb geplaatst... Dat had deze
    moeten zijn i.p.v. deze Ik ga dat even aanpassen, maar begrijp daarom je vraag!
    Wat ik bedoel is dat hij schrijft dat niemand zou merken dat het niet een echte Strat is, terwijl ik weet dat op dit forum zo'n gitaar er echt wel uitgehaald wordt... Verder heb ik geen probleem met die advertentie hoor!

Gr. C.
    Ik vind het toch een niet zuiver op de graat advertentie. Hij heeft het steeds over een Fender Stratocaster, geeft ook aan dat de gitaar is opgebouwd uit originele Fender onderdelen, maar het is toch geen echte. Natuurlijk, de betere lezer begrijpt dat ie dus geen echte Fender Strat koopt (waarom 'm dan toch consequent zo noemen?), maar blijft dan met de vraag zitten welke onderdelen dan allemaal origineel Fender zijn. De draadjes? De snaren? Het logo?

Typisch kwestie van het zo opschrijven dat hij niet gepakt kan worden op de zaken mooier voorstellen dan ze zijn, maar wel bij de goedgelovige lezer het idee opwekken dat het toch bijna wel een echte is, want immers opgebouwd uit originele Fender onderdelen...
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Binding van de headstock loopt door tot de helft van de eerste fret, dus: ja, een nepper.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Binding van de headstock loopt door tot de helft van de eerste fret, dus: ja, een nepper.
    even op de rapporteerknop van marktplaats drukken dus
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Net gedaan. Denk niet dat het helpt. Evengoed hoop ik dat deze fraudeur een (gecensureerd wegens. ongepast taalgebruik) Heeft!!

Senior Member

Standaard

Done!

Ook gelijk een persoonlijk mailtje naar de adverteerder gestuurd met de vraag of hij bij z'n ad wil zetten dat het een namaak gitaar betreft...

Senior Member

Standaard

Ik heb belang bij deze Fender Stratocaster
    http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=e...ails&id=116519

Volgens internet zijn de 50th Anniversary modellen alleen in 2004 gemaakt terwijl deze met N6....begint en dus uit 1996 komt. De eigenaar vertelde mij dat hij inderdaad uit 1996 komt en dat het wel klopt want Fender begon, volgens hem, stratocasters te maken in 1946. Wie kan mij duidelijkheid geven?
    En als het niet klopt, welk type is dit dan precies?
    Laatst gewijzigd door jutter; 15 november 2009 om 15:42

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Ik heb belang bij deze Fender Stratocaster
    http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=e...ails&id=116519

Volgens internet zijn de 50th Anniversary modellen alleen in 2004 gemaakt terwijl deze met N6....begint en dus uit 1996 komt. De eigenaar vertelde mij dat hij inderdaad uit 1996 komt en dat het wel klopt want Fender begon, volgens hem, stratocasters te maken in 1946. Wie kan mij duidelijkheid geven?
    En als het niet klopt, welk type is dit dan precies?

De eerste strat komt uit 54 dus 2004 was het 50 jarig jubileum. 1996 was dus het 42 jarig jubileum.
    Maar wat kan jou dat stickertje bommen? Gewoon een standaard strat voor een standaard prijs zie ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De eerste strat komt uit 54 dus 2004 was het 50 jarig jubileum. 1996 was dus het 42 jarig jubileum.
    Maar wat kan jou dat stickertje bommen? Gewoon een standaard strat voor een standaard prijs zie ik.
    Bedankt Pepe!
    Na lang zoeken heb ik toch wat gevonden, het is inderdaad een Standard. Dat stickertje klopt ook wel. Opeen gegeven moment begon ik te twijfelen, ik begon te denken dat het weleens een highway kon zijn! Maar dat is het dus niet. Deze strat die de verkoper aanbied zijn wel okay?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten