...misschien dat een structuur-muurverfje wel goed hecht? Moet kunnen.
Hahaha, granol en structuurverf zijn zóóó 20e eeuw. Vandaag de dag moet je voor stucen gaan, anders doe je niet meer mee. En als het niet hecht? Maakt niet uit, het staat lekker vintage als de stukken eraf brokkelen
Hahaha, granol en structuurverf zijn zóóó 20e eeuw. Vandaag de dag moet je voor stucen gaan, anders doe je niet meer mee. En als het niet hecht? Maakt niet uit, het staat lekker vintage als de stukken eraf brokkelen
We kunnen het natuurlijk ook gewoon bij een mooie basic muur houden
Lijkt me ook wel een strak plan, ondanks dat ik buiten met die spuitbussen in de weer ga.
wordt nu te fris om buiten spuitwerk te verrichten, zodra het kouder wordt dan een graad of 15 dan vloeit de verf slecht en krijg je minder mooi resultaat.
wordt nu te fris om buiten spuitwerk te verrichten, zodra het kouder wordt dan een graad of 15 dan vloeit de verf slecht en krijg je minder mooi resultaat.
Het plan was ook om buiten te spuiten en het daarna direct in een verwarmde ruimte te hangen.
't Zal wel niet ideaal zijn. Als het niet kan laat ik hem maar staan tot volgend voorjaar.
Favorieten/bladwijzers