ben er maar tijdelijk hoor... Tot dit weekend denk ik, uiterlijk. Heb vakantie en verveel me een ongeluk(en ik wil weten hoe 't gaat lopen met het topic van Aaronstonebeat en z'n zelfbouw pickups... bloed kruipt wwaar 't niet gaan kan).
ben er maar tijdelijk hoor... Tot dit weekend denk ik, uiterlijk. Heb vakantie en verveel me een ongeluk(en ik wil weten hoe 't gaat lopen met het topic van Aaronstonebeat en z'n zelfbouw pickups... bloed kruipt wwaar 't niet gaan kan).
Mijn nieuwe Orange cab. Vooral gekozen omdat dit één van de kleinste 2x12 cabs is. Zoals Orange zelf zegt op haar site: This cab has been added to the range to cater for people with smaller cars as well!” Nou heb ik gen kleine auto maar in een coupe zit niet veel kofferruimte.
Daarnaast vind ik een openback wel fijn voor de variatie. (heb ook een 4x12 cab)
Nou is dit mijn speakeraansluiting:
Als ik mijn versterker aansluit met één kabel, op hoeveel ohm moet ik de versterker dan zetten? Gebruik nu 8 ohm en dat gaat goed maar dat wil ik ook zo houden.
Vote for Pedro!
waarom zitten er dan eigenlijk 2 inputs op als je geen 2 kabel erin mag pluggen? Doorlussen naar andere cab? Ben noob op gebied van Ohm's en amp+cab aansluiten vandaar de vraag.
Zou ik persoonlijk wel doen ja.
Jep.
Edit:
Leuke website met allerlei cab bedradingen, combinaties van speakers, etc: http://www.colomar.com/Shavano/4x12wiring.html
Gisteren getest op de repetitie, deze morgen nog wat meer en de knoop doorgehakt:
FAD 2x12 cab met V120 speakers. Klinkt iets voller/minder scherp dan een V30 cab, ook met m'n Bariton klinkt ie erg nice
Ben nu nog wat aan het experimenteren met verschillende preamp tubes in m'n recto module (waarvoor dank aan Freeqi!)
Erg leuke aanwinst bij m'n Randall USA 4x12 V30 cab... en een stuk handiger om nr de repetitie mee te nemen![]()
BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
-> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium
Zeer mooie cabs! (En nou snel een 4x12 fabriceren Freeqi)
MS
Favorieten/bladwijzers