Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 200 van 241 EersteEerste ... 100150190198199200201202210 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.991 t/m 2.000 van 2405
    Senior Member

Standaard

Jawel hoor, ik heb al eens contact met Kurt (RondoMusic) gehad en is een topvent. Heel sevenstring.org heeft een Agile en ik hoor alleen maar goeie verhalen. Volgens mij had Noctiis of zijn maat een Agile. En natuurlijk AgileGhost. Stuur hun maar een bericht als je meer wil weten nover het bestellen.
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Jawel hoor, ik heb al eens contact met Kurt (RondoMusic) gehad en is een topvent. Heel sevenstring.org heeft een Agile en ik hoor alleen maar goeie verhalen. Volgens mij had Noctiis of zijn maat een Agile. En natuurlijk AgileGhost. Stuur hun maar een bericht als je meer wil weten nover het bestellen.
    ok bedankt
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Ik heb ook eens contact gehad over die Agile gitaren (toch wel waar voor je geld als je specs zo bekijkt) met Kurt van RondoMusic, en dat is een topvent ja inderdaad maar als je daar een gitaar besteld kan hij je nieteens garanderen of je gitaar wel aankomt, of de juiste gitaar aankomt en of die beschadigd is of wat dan ook, geen geld terug en kan je helaas geen garanties geven.

Vandaar voor mij sowieso al een no-go..

Senior Member

Standaard

Ik wil altijd nog een keer een Haar strat, liefst een 3-tone sunburst relic. Heerlijk lijkt me dat!
    And the waiter served my coffee with a consolation sigh.
    You remind Anna, if she asks why.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tokaifan Bekijk bericht
    Ik wil altijd nog een keer een Haar strat, liefst een 3-tone sunburst relic. Heerlijk lijkt me dat!
    Een gitaar moet je niet laten relic-en, geen enkel krasje dat een waar verhaal verteld. Ik blijf het raar vinden dat je een gitaar die expres zo gemaakt is mooi kunt vinden.

Senior Member

Standaard

Ik ben het met je eens dat als je naar 'relics' kijkt van goedkopere merken zoals Vintage e.d. dat het er niet uit ziet, maar als het goed is gedaan, waarom niet? Ik snap je punt dat een oudere gitaar meer verteld, maar ik vind zelf niets mis met relicen, mits het zoals ik al eerder vermeldde 'mooi' gebeurt. Wat mooi is, is natuurlijk uiterst subjectief. Maar ja .
    And the waiter served my coffee with a consolation sigh.
    You remind Anna, if she asks why.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Heb ik GAS?!

Het zou kunnen. Een tijdje geleden ben ik al tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk heel goed alleen op mijn Jaguar zou kunnen spelen als ik niet af en toe een snaar brak, soms met strijkstok speel, soms een strakkere distortion nodig heb en soms gewoon akoestisch wil spelen. Een hoop uitzonderingen, maar wel allemaal praktisch van aard. Vervolgens heb ik mijn Jackson laten ombouwen tot een single-p90 gitaar, en dat klinkt helemaal geweldig, maar nu ze afgesteld wordt, mis ik haar niet. Ook heb ik een beetje een crush op de Godin 5th Avenue Kingpin, en die speelde verdomd lekker en klonk prachtig, maar als ik eerlijk ben is dat niet een sound die ik echt mis. Het zou wel heerlijk warm zijn en waarschijnlijk een erg goede om dingen mee op te nemen, maar als ik mijn versterker hard genoeg kan zetten, kan mijn Jaguar ook superwarm klinken. Anders, maar toch.

En nu heb ik eigenlijk al best lang een oogje op die Rickenbacker-kopie. Het grappige is dat ik wel houd van het geluid van Rics, maar ik heb nooit echt de behoefte gehad om een Ric te hebben. 't Is niet mijn natte gitaardroom. Wel heb ik me een tijdje terug voorgenomen om nooit meer een middelmatige gitaar te kopen (vooral na mijn overweging een London City Tele te kopen). Maar goed, dat de Indie geen echte Rickenbacker is, betekent niet dat het een middelmatige gitaar is.

Anyway, laatst heb ik die gitaar eens ingeplugd in een Blues Deluxe (heb zelf een Blues Junior) en ik was helemaal verliefd op dat geluid. Dus niet op het geluid van een Ric, maar op dat geluid van die gitaar. Binnenkort krijg ik weer flink wat geld binnen, ik heb al ruim 2 jaar geen gitaar meer gekocht. Belangrijker: ze speelt lekker, ze klinkt heerlijk en ik had het gevoel dat 'het kwartje viel': zo'n geluid past eigenlijk wel heel erg goed in de band.

Dus ik ga nog een paar keer. Ik wil haar in elk geval grondig vergelijken met mijn Jaguar, om te kijken of het een match is of niet.
    En nog dezelfde dag heb ik de knoop doorgehakt. Voor €365 is ze binnenkort de mijne!

Senior Member

Standaard

Congratz!!!

Senior Member

Standaard

PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Standaard

• fender telecaster deluxe
    • fender jaguar
    • fender jazzmaster
    • gibson firebird
    • gibson LP junior
    • gibson LP goldtop
    • gibson ES-335
    • yamaha samurai (...)
    • burns ...
    it's better to burn out than to fade away

Favorieten/bladwijzers