Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 875 van 1214 EersteEerste ... 375775825865873874875876877885925975 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.741 t/m 8.750 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Thanks! Het leuke van de M13 is dat je met presets kunt spelen of met "losse" pedalen. Omdat ik ook een redelijke knoppendraaier ben gebruik ik pedaalmodus. Daarmee werkt het dus net zo als met losse effecten. Omdat één Line6 fanboy (vetta...) op dit forum meer dan genoeg is, zal ik niet verder uitwijden over de M13 maar als je wilt weten over welke pedalen erin zitten als model:

http://line6.com/m13/sounds.html

Daar staat de hele lijst
    Jezus, alssie niet zo duur was (absoluut gezien, relatief valt het mee) stond die op mijn wish list!

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Mooi en functioneel! Lijkt me een heerlijk board, al zou ik er persoonlijk altijd een board naast hebben met losse pedalen. Niet omdat dat beter is, maar omdat ik gewoon graag knoei met pedalen Echt, mijn complimenten!
    jkah, het ziet er erg strak en secuur uit!!! top (y)!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Moderator

Music

Ik ben even kwijt of ik de meest recente versie nou al een keer gepost had, maar bij deze dan:

Eenvoudig zelfbouw board dat in een Showmaster case gaat en gebruik maakt van een 12V adapter voor de Tube King, een 9V adapter voor de rest, een spanningsverdubbelaar voor de Dirty Little Secret en de Memory Man heeft een vaste stekker. Houd ik één stroompunt over en het functioneert volledig brom- en storingsvrij.

Keten:
    Korg DT10
    Tees picture wah
    EHX Small Stone
    Klon kloon
    Catalinbread Dirty Little Secret
    Ibanez Tube King
    EHX Deluxe Memory Man (ouwetje)
    Barber Tone Press
    A/B switch als ik met de AC30 speel en kanalen wil schakelen en soms een Ibanez DML als ik extra delay/modulatie wil of met de AC15 speel en dus geen kanalen kan schakelen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

hoe gebruik jij de a/b switch in combinatie met de vox ac30?

Moderator

Music

Voor de mid boost en de tweede master

Het is een AC30HH dus een EF86 kanaal en een Top Boost kanaal. Die kun je gewoon schakelen met een A/B en dat is wel zo lekker. Het EF86 kanaal zet ik meestal net iets harder dan het top boost kanaal. Sowieso is de klank en met name het tophoog wat anders. Ook de reactie van pedalen op het EF86 kanaal is iets anders, die klinken dan net wat anders dus ik gebruik hem nogal eens als verkapte solo boost.

Senior Member

Standaard

Die Klon kloon van jou heeft een extra knop zie ik. Wat doet die precies? Verder een mooie selectie aan pedalen dude!!
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Moderator

Music

De Klon heeft een stereopot waar twee delen van het circuit tegleijk worden afgeregeld. Hier zijn die tweee delen gesplitst. Niet veelzijdiger hoor, ze moeten toch voor het beste effect gelijk worden afgeregeld.

Senior Member

vraagje

Mitch, gebruik je die DLS op het cleane kanaal (heeft een AC30 2 kanalen?) als enige drive, of is het een soort van booster voor je scheurkanaal of een andere overdrive?
    Ik zoek nog naar een lekkere overdrive/booster voor m'n HOOK.
    Op Youtube klinkt de DLS lekker!

Het pedaal moet ook het gat tussen het cleane kanaal en het 2e kanaal opvullen voor mij, "clean met een randje" dus, maar wel dynamisch, zoals bv. de Sweet Honey Overdrive van Mad Professor, deze is echter behoorlijk prijzig.

Sorry voor de off topic.

Moderator

Music

Zo lang het niet twee pagina's lang over de Harley Benton Power Plant gaat vind ik dat geen topic vervuiling hoor
    Een AC30HH heeft trouwens wel twee kanalen, maar het is geen channel switcher hoor! Oldschool twee pre amp kanalen dus niet één clean en één crunch kanaal.
    Ik gebruik de DLS als medium drive, goeie crunch maar niet veel compressie. Wat overigens wel mogelijk is. Clean met een randje kan -ie ook prima. Echt één van de beste drivepedalen die ik tot nu toe gehoord of gebruikt heb, mits op 18V. Dan is het een enorm dynamisch ding, op 9V is het 'gewoon een leuk drive pedaal'. Op 18V een absolute aanrader voor zowel een randje als vette crunch.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Het pedaal moet ook het gat tussen het cleane kanaal en het 2e kanaal opvullen voor mij, "clean met een randje" dus, maar wel dynamisch, zoals bv. de Sweet Honey Overdrive van Mad Professor, deze is echter behoorlijk prijzig
    Ik heb geen idee wat voor geluid je precies zoekt, maar heb je al gekeken naar de Barber Direct Drive Low Gain?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten