Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 194 van 904 EersteEerste ... 94144184192193194195196204244294694 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.931 t/m 1.940 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    vroeger kon je via marktplaats ook bieders mailen, niet altijd even leuk voor de adverteerder( als je hetzelfde maar veel goedkoper te koop had), maar je kon dan ook de bieders waarschuwen voor oplichterspraktijken van de adverteerder.
    of zo'n lul de behanger van een bieder effe de huid volschelden.

blijf het jammer vinden, dat dit niet meer kan zo ben ik al eens aan een gitaartje gekomen .
    Moet je hem opzoeken in de voetbalkantine:

http://sverasmus.nl/index.php?option...793&Itemid=131

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Moet je hem opzoeken in de voetbalkantine:

http://sverasmus.nl/index.php?option...793&Itemid=131
    zat zeker aan de bar te zuipen, toen hij die bieding deed

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    bekende irritante klootzak, daarom pleit ik al langer voor een register op het forum van irritante bieders/pseudo kopers
    Ben ik helemaal met je eens. Ik had vd week ook zo'n mafkees die 1300 bood op mn les paul standard. Wat mij betreft hadden we een deal dus ik mailen...en mailen...en mailen. En 3 dagen later zo'n mail terug van: ik heb zondag ff wat maar daarna hoor je of ik de gitaar nog wil. Dag later mailt ie dat ie m voor 1000 wil hebben (terwijl er al een bod staat van 1150,maar goed).
    Net maar ff gemaild dat ik de gitaar nog liever kapot ram dan aan hem verkoop,wat een eikel. Sterker nog,liefst zou ik hem kapot rammen,maar goed. Voorlopig heeft ie 2 dagen lang bovenaan gestaan met een bod van 50 onder de vraagprijs...kneus.
    Moest ik ff kwijt,sorry voor de lange post

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht
    Ben ik helemaal met je eens. Ik had vd week ook zo'n mafkees die 1300 bood op mn les paul standard. Wat mij betreft hadden we een deal dus ik mailen...en mailen...en mailen. En 3 dagen later zo'n mail terug van: ik heb zondag ff wat maar daarna hoor je of ik de gitaar nog wil. Dag later mailt ie dat ie m voor 1000 wil hebben (terwijl er al een bod staat van 1150,maar goed).
    Net maar ff gemaild dat ik de gitaar nog liever kapot ram dan aan hem verkoop,wat een eikel. Sterker nog,liefst zou ik hem kapot rammen,maar goed. Voorlopig heeft ie 2 dagen lang bovenaan gestaan met een bod van 50 onder de vraagprijs...kneus.
    Moest ik ff kwijt,sorry voor de lange post
    En ik had 100% hetzelfde gereageerd tenzij ik een gitaar zou hebben die ik niet kwijt zou kunnen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    En ik had 100% hetzelfde gereageerd tenzij ik een gitaar zou hebben die ik niet kwijt zou kunnen.
    Ja idd,maar come on...een les paul standard? Het is niet alsof ik teveel vraag toch?

Senior Member

Standaard

Ik moet wel oppassen nu...begint haast op SPAM te lijken!

Senior Member

Standaard

Ik vind dat je een hele redelijke prijs vraagt, maar ik ben geen Gibson kenner. Het lijkt mij wel een eerlijke deal en jou kennende (voor zover je het kennen noemen kunt dan) besodemieter je de boel niet en dat is ook wat waard toch?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht
    Ik vind dat je een hele redelijke prijs vraagt, maar ik ben geen Gibson kenner. Het lijkt mij wel een eerlijke deal en jou kennende (voor zover je het kennen noemen kunt dan) besodemieter je de boel niet en dat is ook wat waard toch?
    Idd,maar ja, komt vast goed allemaal. ik wil zo graag mn nieuwe stratje halen....tergend dat afwachten!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht
    Idd,maar ja, komt vast goed allemaal. ik wil zo graag mn nieuwe stratje halen....tergend dat afwachten!
    Ja njah, jij hebt vast nog wel wat redelijke axes staan waarintegen ik moet wachten op mijn eerste. Ik zit nu nog met die Caliber tot die RR24 binnen is (hij is besteld bij music-store en dan stellen ze hem af en geven me een belletje dat ik hem kan komen ophalen of laten verzenden maar ik ga hem toch ophalen denk ik)

Veel wacht.. euh.. plezier..

Senior Member

Standaard

Verkocht!
    Nou gauw die nieuwe strat halen...en bare knuckle pups bestellen voor mn andere strat!
    Lekker hoor!

Music store? Stelletje rukkers daar als het op voorraden en verzenden aankomt,geef mij maar Thomann...of beter op dit moment,soundslive in Engeland!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten