En ik maar mn best doen om mn standard te verpatsen...leuk die Gibson's maar je komt er mooi niet meer vanaf...![]()
En ik maar mn best doen om mn standard te verpatsen...leuk die Gibson's maar je komt er mooi niet meer vanaf...![]()
uhm nou bij de feedback heb je al een nieuwe studio faded voor 649..
dat is ongeveer wel de prijs voor een 2e handsje volgens mij maargoed 400 zou ik er wel voor neer willen leggen... (maar dan niet voor zoiets als die scheve stemknoppen en zelf vastgeplakte headcrack) "ooit op marktplaats was dat"
..algoed (in mei ga ik dus naar Engeland en ja.. ik ben stiekem aan het sparen voor een gitaar vanuit daar, als souvenier.. ) misschien een studio... en anders.. flying v omdat ik die ook erg cool vind (stiekum toch nog een vreemde vorm:P (maartoch liever een les paul)en anders een strat of een tele
maar back on topic, naarmate ik je gitaar vaker voorbij zie flitsen word ie ook steeds cooler ondanks het dezelfde foto is![]()
Och ik heb hem ook gemist, 400,€ is een koopje. En dat was ook zo'n faded op mp??
Ik heb eindelijk de custom custom binnen en de pots voor de P94's en condensators.
Maar ik heb nu ff geen zin om er wat aan te doen. Ik zit er aan te denken om er een heel dun laagje lak op te doen. Ik ben bang dat die dikke speklaag van lak het geluid teniet doet gaan.
jep faded, was al verkocht, maar ach.. de wereld vergaat niet
custom custom .. klinkt wel erg custom
wel tof dat je p94 erin gaat "gooien"
ik denk dat je wel een laagje lak kan doen ja.. ik zou persoonlijk wel alle glans eraf poetsen dan:P moet niet plastic gaan worden natuurlijk.. want ja.. dan gaat het inderdaad ook plastic klinken dan.
jammer dat je er nu geen zin in heb, telkens als ik je gitaar zie heb ik juist zin in zon projectje
Favorieten/bladwijzers