Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 46

Threaded View

Standaard

Hmm, dus we hebben hier voor niks zitten wachte op het geluid van een anders dan standaard picpup in de Axis? Damn...

Anyway, mijn ervaring is dat er aardig verschil zit tussen mijn 2 axissen. De ene is een van de eerste en een andere een wat jongere.
    Welke is beter? Dat vind ik altijd zo moeilijk. De eerste heeft een wat beter gebalanceerd geluid. Hij komt goed door de mix en is wat scherper van klank. De nieuwere is wat donkerder en dikker van klank. Van mijn (weinige) ervaring met de MM EVH komt de eerste(oudere) meer in de buurt van de EVH en vind hem een tikkeltje fijner soleren. De jongere is voor slag wellicht weer een tikje beter en als ik onversterkt speel heeft ie ook wat meer klank en power. Sterker nog, dat ding klinkt akoestisch zo lekker dat ik dat ding heel vaak bespeel zonder hem in te pluggen en dat is ook het punt waarop ie minstens zo goed is als mijn Gibson LP (En stiekem heb ik nog nooit een gitaar onversterkt zo horen klinken).

De EVH is ook zeker een goede gitaar maar ik kan niet echt zeggen dat ik verschil merk tussen de MM EVH die ik bespeelt heb en mijn jongere Axis maar dat is mijn ervaring ermee.
    Laatst gewijzigd door Braindead; 30 oktober 2009 om 21:57
    " Great minds think alike"

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten