Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 873 van 1214 EersteEerste ... 373773823863871872873874875883923973 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.721 t/m 8.730 van 12136
    Senior Member

Standaard

Voor een dikke vette boost zit je met de lpb1 wel goed. Boost niet alleen je signaal in volume, maar voegt ook meer mid en laag toe. Vooral mid.
    Je moet zowieso voor de blackstar plaatsen, anders krijgt je waardeloos schel onbruikbaar geluid. Hij moet je gitaarsound boosten, niet de blackstar.

Ik heb drive van de blackstar op 11 uur staan en met de lp1 boost op 12uur blijft je sound redelijk in takt. Krijgt iets meer mid en laag en wat meer drive, maar niet heel veel. Met de LPB op 3uur krijg je een vol dik en nog redelijk strak solo geluid. Zet je de LPB1 vol open dan word het toch al een beetje fuzzy. Nog steeds wel bruikbaar opzich voor solo's, maar strakke akoorden zitten er niet echt meer in.

Het is een booster met een echt eigen karakter. Heb hem in een gas bui gekocht voor een prikkie, maar kan er nog wel goed mee overweg. Hij moet je wel liggen. Ik zelf gebruik hem alleen maar om mijn clean geluid te boosten. Ik moet mijn volume knop terug draaien om een clean geluid te krijgen en de volume drop vang ik op met de booster.

@j3r03n: Ja die ingebouwde octaver beviel me niet. De boss oc2 zeker wel
    Laatst gewijzigd door Riky; 28 oktober 2009 om 13:53

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    @j3r03n: Ja die ingebouwde octaver beviel me niet. De boss oc2 zeker wel
    Ik kan werkelijk niets met de OC-2... Het is het pedaaltje wat ik (2e hands) gekocht heb, aangesloten, 30min mee gespeeld heb en toen in m'n bak met "te verkopen pedalen" gelegd heb...

Daar ligt hij nog steeds

Senior Member

Standaard

Hoezo kon/kun je er niets mee? Vernageld het teveel je tone?

Senior Member

Standaard

Hoezo kon/kun je er niets mee? Vernageld het teveel je tone?
    Tracking vind ik niet ideaal (werkt niet 100% op hoge en lage E) en ik was gewoon niet onder de indruk van het effect zelf, maar ik speel dan ook geen funk/disco/etc dus dat kan ook goed aan mijzelf hebben gelegen!

Senior Member

Standaard

Voor een dikke vette boost zit je met de lpb1 wel goed.

Ik snap het niet,... ik kreeg totaal geen boost uit dat pedaal, zowel clean, als voor en na mijn scheurpedaal.

heb hem maar teruggebracht, ik vind hem echt waardeloos.
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Tracking vind ik niet ideaal (werkt niet 100% op hoge en lage E) en ik was gewoon niet onder de indruk van het effect zelf
    De tracking van de OC-2 is inderdaad niet ideaal (misschien beter met een compressor ervoor, maar ik haat compressors), en met de OCT2 kan ik ook helemaal niks (wordt meteen modderig), maar met OCT1 en Direct vol open krijg je toch wel zo'n vet geluid voor hoge pingels. Fuzz er overheen en blazen maar

@Riky: de octaver van de Tonelab hadden ze meteen achterwege moeten laten, die was bij de eerste SE al slecht en die zit er nog steeds in
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Ik snap het niet,... ik kreeg totaal geen boost uit dat pedaal, zowel clean, als voor en na mijn scheurpedaal.

heb hem maar teruggebracht, ik vind hem echt waardeloos.
    totaal geen boost? Nou hij boost mijn signaal toch wel behoorlijk...

Heb ff zitten zoeken naar filmpje die het karakter een beetje weergeeft. Slechte kwaliteit, maar hier is het verloop van de boost is wel goed te horen.

http://www.youtube.com/watch?v=sdaPLf92j74

Dit is eigenlijk precies wat hij doet.
    Zijn betere kwaliteit filmpjes, maar die geven niet echt goed weer hoe hij overstuurd.

@j3r03n: Tracking is niet 100% idd, maar dat vind ik hem wel vet maken. Hoef niet zo'n zwaar gelikt geluid. Die van de tonelab hadden ze idd weg mogen laten. Enige echt waardeloze effect op de tonelab

Senior Member

Standaard

irritant mannetje in dat filmpje, blegh

Senior Member

Standaard

Hahaha

"It is the best boost pedal.........that is out there"

Hoeveel boostpedalen zou hij ooit geprobeert hebben? Ik gok op 1
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

klopt! Maar het gaat om het geluid hea Die andere filmpjes op youtube zijn van betere kwaliteit, maar laten niet precies horen hoe het volume toeneemt. Ik vind namelijk niet dat hij zo transparant boost als ehx zegt. Hij voegt aardig wat laag en mid toe.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten