Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 872 van 1214 EersteEerste ... 372772822862870871872873874882922972 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.711 t/m 8.720 van 12136

Standaard

Hier mijn boards. Ik heb ze op de groei gekocht, want er zijn nog een paar pedalen die ik op het oog heb, zoals bijvoorbeeld de Pickle Vibe van Lovepedal, Holy Grail (EHX) en wat boosters.
    De boards zijn nog niet klaar. Ik moet alle kabels nog vervangen door George L's, en netjes wegwerken e.d. Ook komt er een Pedal Power onder het rechterboard, zodat ik elk board individueel kan voeden en zodat op het linkerboard de Line6 ook op de Pedal Power aangesloten kan worden.

De volgorde:

gitaar=>volume=>(tuner out)=>HBE Doomsday Device Distortion=>Lovepedal COT50 red=>Fulldrive2=>EHX smallstone phaser=>EHX Electric Mistress Flanger=>EHX Pulsar tremolo=>stereo naar Lehle Dual: channel A via Line6 DL-4 Delay naar Fender Blues Deluxe40W, channel B via EHX Deluxe Memory Man naar Marshall JCM800

Mijn rechterboard beschouw ik als 'space board', en gebruik ik niet altijd. Een paar kabeltjes verwisselen en ik kan mijn linkerboard als 'basis board' gebruiken. Dit verklaard misschien de indeling van de boards.
    Laatst gewijzigd door reinierscheffer; 26 oktober 2009 om 15:52

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikt Bekijk bericht
    Hee Hum,

Spot ik daar mijne oude CE-2?
    Helemaal juist, doet nog steeds wat ie moet doen. En goed!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    het valt me nu pas op.. Is dat ding wel stabiel?
    Ik kan me voorstellen dat als je een beetje aan de zijkant trapt, dat het ding dan kantelt. Verder lijkt het ding me ook niet echt roadproof: een keer hard trappen en je verdeeldoos is aan gruzelementen..
    Dat valt goed mee hoor, en waarom zou m'n verdeeldoos aan gruzelementen gaan, die hangt gewoon aan de onderkant... Nu hoeft het ook niet echt super-roadproof te zijn, voorlopig is het maar 1x in de week jammen met vrienden. Dus voor mij is dit momenteel voldoende. In de toekomst zal er nog wel eens een écht mooi pedalenplankje komen

Standaard

Tja, de foto laat meer blijken dat 'ie juist op de verdeeldoos steunt, ik zie geen pootjes..
    Vandaar

Senior Member

Standaard

aha, er zitten namelijk wel pootjes onder . serieuze ook trouwens, over de gehele "breedte" van het bord 2 houten "spie-en". Waardoor de achterkant net hoog genoeg is om een stekkerdoos eronder te kunnen steken.. Gaat prima zo

edit: als je op de foto kijkt. Daar waar de schroeven zitten, daar zitten ook de pootjes. Aan 1 kant langs de dynacomp en CE2, aan de andere kant onder de wah
    Laatst gewijzigd door humbucker; 26 oktober 2009 om 18:09

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reinierscheffer Bekijk bericht

Hier mijn boards. Ik heb ze op de groei gekocht, want er zijn nog een paar pedalen die ik op het oog heb, zoals bijvoorbeeld de Pickle Vibe van Lovepedal, Holy Grail (EHX) en wat boosters.
    De boards zijn nog niet klaar. Ik moet alle kabels nog vervangen door George L's, en netjes wegwerken e.d. Ook komt er een Pedal Power onder het rechterboard, zodat ik elk board individueel kan voeden en zodat op het linkerboard de Line6 ook op de Pedal Power aangesloten kan worden.
    Jij hebt ook redelijk wat kilo's aan pedalen schat ik zo in. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat als alles netjes is weg gewerkt. Op het moment ben ik zelf bezig om de bedrading in mijn pedalboard aan te leggen. Daar volgen binnenkort de foto's wel van in dit topic.
    Vote for Pedro!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reinierscheffer Bekijk bericht

Een HBE Doomsday Device, cool
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Bij deze mijn geupgrade pedalboard:

De Blackstar is nieuw. Geweldig pedaal! Precies wat ik zocht voor solo werk en stevige scheur.

Omdat ik net een nieuwe amp heb waar ik zeer tevreden mee ben ga ik mijn pedal board onder handen nemen. De bedoeling is om heel geleidelijk de tonelab le eruit te werken. Dit zal nog wel even duren, want gebruik redleijk wat effecten. Niet omdat de tonelab slecht klinkt. Integendeel, maar ik heb mijn sound nu wel gevonden en gebruik te weinig van de tonelab, waardoor hij niet meer zo handig is als hij was.

Maar tot nu toe ga ik het dus gewoon nog hier mee doen

Gitaar > EHX Lpb1 > Boss OC2 > Blackstar HT drive > Dunlop Cry baby Wah Wah GCB 95 > Vox Tonelab LE > Low input Peavey Windsor

Senior Member

Standaard

Yeah, OC-2 + Tonelab! Een combinatie waarmee ik me ook jaren zoet heb kunnen houden
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Riky, je zult ze wel heel anders gebruiken dan ik - maar hoe reageren de blackstar en de lpb-1 op elkaar? Ik heb namelijk de HT-drive als main distortion, en overweeg een lpb-1 te kopen als boost - maar dan moet het wel een dikke vette boost zijn, al lijkt het me juist fijn aan een cleanboost dat ik hem ook anders in kan zetten.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten