Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 51 van 70 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 691

Discussie: John frusciante

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Ik was even verward maar over welke Josh hebben we het?
    Josh Klinghoffer, tis een vriend of neef oid van john frusciante

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rakker Bekijk bericht
    Pepperfans.nl, Stadium-arcadium.com, invisible-movement.net.. ga zo maar door. Trouwens het hele interview betreft "I did not quit my band" blijkt totaal verzonnen te zijn. Wat dus betekend dat het laatste wat hij gezegd heeft over de peppers is dat hij geen interesse heeft om in een band te spelen. Dus vul de rest maar in.. Trouwens, de peppers zijn inmiddels alweer bezig met repeteren zonder John, maar met Josh.
    Verleden heeft bewezen dat de peppers niks zijn zonder John... Josh is een zeer muzikale gast die ik ook enorm waardeer, maar ik zie hem niet graag in de pepper. Verander dan ook ff de naam van de band... Geen Peppers voor mij zonder John frusciante.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Verleden heeft bewezen dat de peppers niks zijn zonder John...
    Het verleden heeft bewezen dat de Peppers groot geworden zijn met Slovak. Zijn grootste fan was trouwens JF zelf.

Standaard

Enige wat ik wil, is John eens live zien met zijn eigen muziek.
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratocaster Bekijk bericht
    Josh Klinghoffer, tis een vriend of neef oid van john frusciante
    Ze zijn elkaars beste vrienden, volgens John.

Maar wat ik net heb gelezen: vrij zeker is dat Josh bij Warpaint weg is voor de RHCP, en dat John een half jaar terug niet meer bij de RHCP wou. De rest is pure speculatie of komt van onbetrouwbare bronnen.

Standaard

Welke rest? lijkt me vrij duidelijk dan toch.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rakker Bekijk bericht
    Welke rest? lijkt me vrij duidelijk dan toch.
    Lekker genuanceerd. Dat Josh erbij komt zegt niks, want hij werkt wel vaker samen met Frusciante - en andere artiesten. Dat John er een tijd terug geen zin in had en tot voor kort moeilijk deed, wil niet zeggen dat hij er nu definitief uit is.

Ik sluit niet uit dat Anthony, Chad, Flea en Josh verder gaan zonder John, maar het heeft zo weinig zin om conclusies te trekken als je zo weinig weet. Mij maakt het verder weinig uit. Ik vind Josh, Flea, Chad, Anthony en John stuk voor stuk geweldige muzikanten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het verleden heeft bewezen dat de Peppers groot geworden zijn met Slovak. Zijn grootste fan was trouwens JF zelf.
    Ben ik het niet mee eens. Ze hadden een leuk niveau met Slovak en ze waren ook zeker aan het groeien, maar de echte totale doorbraak kwam na BSSM en die plaat gemaakt met en deel door john frusciante.
    Mothers milk was de plaat die hun ook al een beetje op de kaart zette, maar daar hebben ze ook al veel samen met John frusciante gemaakt.

De platen daarvoor zijn nou niet echt bekend te noemen en waren ook geen mega succes. Deden het goed in de vs voor een eerste paar platen, maar het was geen wereld verovering.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Ben ik het niet mee eens. Ze hadden een leuk niveau met Slovak en ze waren ook zeker aan het groeien, maar de echte totale doorbraak kwam na BSSM en die plaat gemaakt met en deel door john frusciante.
    Mothers milk was de plaat die hun ook al een beetje op de kaart zette, maar daar hebben ze ook al veel samen met John frusciante gemaakt.

De platen daarvoor zijn nou niet echt bekend te noemen en waren ook geen mega succes. Deden het goed in de vs voor een eerste paar platen, maar het was geen wereld verovering.
    Die bekendheid kwam natuurlijk ook doordat BSSM onder Warner Bros is uitgebracht, en niet onder EMI. Aan de andere kant: pas na Mother's Milk waren ze groot genoeg om bij WB te komen

Standaard

Is er nog iets gebeurd, wordt frusciante nu vervangen?
    it's better to burn out than to fade away

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten