Enige wat ik wil, is John eens live zien met zijn eigen muziek.![]()
it's better to burn out than to fade away
Welke rest? lijkt me vrij duidelijk dan toch.
Lekker genuanceerd. Dat Josh erbij komt zegt niks, want hij werkt wel vaker samen met Frusciante - en andere artiesten. Dat John er een tijd terug geen zin in had en tot voor kort moeilijk deed, wil niet zeggen dat hij er nu definitief uit is.
Ik sluit niet uit dat Anthony, Chad, Flea en Josh verder gaan zonder John, maar het heeft zo weinig zin om conclusies te trekken als je zo weinig weet. Mij maakt het verder weinig uit. Ik vind Josh, Flea, Chad, Anthony en John stuk voor stuk geweldige muzikanten.
Ben ik het niet mee eens. Ze hadden een leuk niveau met Slovak en ze waren ook zeker aan het groeien, maar de echte totale doorbraak kwam na BSSM en die plaat gemaakt met en deel door john frusciante.
Mothers milk was de plaat die hun ook al een beetje op de kaart zette, maar daar hebben ze ook al veel samen met John frusciante gemaakt.
De platen daarvoor zijn nou niet echt bekend te noemen en waren ook geen mega succes. Deden het goed in de vs voor een eerste paar platen, maar het was geen wereld verovering.
Is er nog iets gebeurd, wordt frusciante nu vervangen?
it's better to burn out than to fade away
Favorieten/bladwijzers