Ik mis Joey en Olaf hier behoorlijk....
Olaf toevallig de laatste tijd 'n paar keer IRL meegemaakt: topgozer gewoon!![]()
Ik mis Joey en Olaf hier behoorlijk....
Olaf toevallig de laatste tijd 'n paar keer IRL meegemaakt: topgozer gewoon!![]()
Gelukkig ben jij er nog wel met je vele LP's. Ik heb nu sinds een aantal maanden een Gibson LP maar ook wel een beetje vanwege de GAS die ik hier op het forum heb opgedaan.Vroeger interesseerde ik me weinig voor LP's en was ik meer van de shredmachines maar mede door dit Post je LP topic moest ik ook echt aan de LP. Even later vertrekken twee LP promoters hier. (Blom en Orpheo) en moeten deze topics het van mensen zoals jou hebben lol). Voorlopig zal het bij mij wel bij 1 Lp blijven denk ik.
Tja en Tele heb ik geen ervaring mee dus die ban heb ik niet zo opgemerkt.
@ Ibanez 666: dat woord was ook in mij opgekomen.. Tja zo iemand als Orpheo draafde enrom door, maar dat is soms ook juist leuk. Het is toch ook de bedoeling dat er gediscusieerd wordt? Hoe extremer de meningen hoe beter dan , zo denk ik maar.(al zijn er uiteraard grenzen.)
" Great minds think alike"
Zelf heb ik twee Gibson LPs, iets van 3 Strats en waarschijnlijk iets van 4 Teles (en nog wat andere gitaren, ook akoestisch en 'n bas). Ik heb natuurlijk 'n aantal favoriete planken maar voorkeuren zijn zo ontzettend subjectief dat je anderen (imho) wel 'n beetje in hun waarde moet laten omtrent hun voorkeuren.
Veel is ook referentiekader afhankelijk; hoeveel gitaren van hetzelfde model heb je in je handen gehad, wat doe je qua spelen (thuis, live, studio, etc.), enzv.....
Betreffende Orpheo: hij wakkerde idd. discussies aan maar ging nooit in op inhoudelijke vragen omtrent zijn stellingen.
Voila!
you took the words right out of my mouth...
Ja, gelukkig ben ik er nog. En ik heb er weer een op het oog. Ik ben zo verslaafd dat dit elke gas grens overschrijd. Ik ben al in m'n hoofd bezig met de verbouwing van een Gibson die ik nog niet eens in m'n handen heb gehad.
on- ge fucking neeselijke aandoening
Chronical gas is moeilijk om mee te leven. Het is slecht voor je saldo.![]()
Vooruit dan maar, omdat hij nog niet in dit topic stond:
![]()
Favorieten/bladwijzers