Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 869 van 1214 EersteEerste ... 369769819859867868869870871879919969 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.681 t/m 8.690 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valerius Bekijk bericht
    Mijn update;

(plaatje)

Het geluid is via deze pedalen wel een stukje minder sprankelend dan wanneer ik mijn gitaar direct in mn versterker prik. Maar verder geen last van brom oid.
    Erg cool idee om een jackingang op die Marshall voetschakelaar te zetten. Zelf even handig geweest? Zoiets moet ik ook nog eens fixen.
    Vote for Pedro!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Bekijk bericht
    Zelf vind ik die van de CE-2 juist niet "mega" maar wel weer beter dan die v/e TR-2 bijvoorbeeld.....
    ik heb 3 oude CE2s en als ik ze tussen gitaar en amp heb en schakel ze uit hoor je nog steeds een heel klein beetje chorus... is bij alle 3 zo en als ik ze dr tussen vandaan haal dan is het beetje chorus er niet (om de opmerkingen maar even voor te zijn)
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Erg cool idee om een jackingang op die Marshall voetschakelaar te zetten. Zelf even handig geweest? Zoiets moet ik ook nog eens fixen.
    Ik weet niet beter dan dat de Marshall footswitches een Jack ingang hebben. Mijn eerste had dat. Toen wist ik niet dat dat een modje was. Daarna heb ik het altijd meteen omgezet.
    Als je toch aan je footswitch gaat knutselen, bouw er dan meteen een LEDtje in. Heb ik ook gedaan en ik vind het mega handig!!
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Nope, dit is hoe ik die footswitch gekocht heb. Als ik echt zo handig was had ik idd ook wel even een ledje ingebouwd

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valerius Bekijk bericht
    Nope, dit is hoe ik die footswitch gekocht heb. Als ik echt zo handig was had ik idd ook wel even een ledje ingebouwd
    Het ledje zat er bij mij al vanaf de fabriek in (er zijn twee versies van de enkele schakelaar) Ik zal van de week even een female jackaansluiting kopen en mijn soldeerbout opwarmen!
    Vote for Pedro!

Senior Member

Standaard

Mijn pedalenplank is ook af, donderdag nog 2 pedaaltjes binnen gekregen en vandaag de boel maar verder afgemaakt. Alles wordt gevoed door 1 one-spot. Zonder noemenswaardige ruis, prima dus.

Plaatjes:

en de kat zag dat het goed was!

Volgorde: Cry Baby Classic, TU2, Fulldrive 2, DynaComp en CE2

Standaard

De kat heeft ALTIJD gelijk!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Wat is dat voor broodplank joh! Ziet er lekker vintage uit
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

haha, ding is idd vintage!

Is een oude winkelrek uit de winkel hier, (vader is juwelier). 'T is een plank meranti van 31 jaar oud! Ding heeft al goed dienst gedaan, en nu nog steeds!!

Senior Member

Standaard

Is die CryBaby Classic hetzelfde als een GCB-95?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten