Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 356 van 1797 EersteEerste ... 2563063463543553563573583664064568561356 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.551 t/m 3.560 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankpaul1 Bekijk bericht
    Serieus, maar je moet niet zomaar zulke dingen verkondigen. Die kerel probeert zijn compleet originele Gibson te verkopen en het werkt niet mee als je maar wat gaat gokken over de legitimiteit of een nieuw geplaatst logo. Er zijn legio Gibson's waarbij de lak om het logo wat is gaan werken, omdat die even wat dieper ligt in de headstock.
    ik twijfelde juist over de echtheid (topic-titel) wat betreft de letters, dus vraag het hier even na (niet dat ik er geld voor heb) maar mocht ik een 2e handsje scoren zou het dan kunnen dat de letters iets dieper liggen? antwoord ja dus

ik zeg niet van tevoren al dat hij nep is, want dat wist ik daardoor juist nog niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankpaul1 Bekijk bericht
    Serieus, maar je moet niet zomaar zulke dingen verkondigen. Die kerel probeert zijn compleet originele Gibson te verkopen en het werkt niet mee als je maar wat gaat gokken over de legitimiteit of een nieuw geplaatst logo. Er zijn legio Gibson's waarbij de lak om het logo wat is gaan werken, omdat die even wat dieper ligt in de headstock.
    Die Gibson is 100% echt en de decall is niet lelijk maar om de decall zit een biesje in de zelfde kleur als het logo, maar dit is op de foto minder goed te zien.

Hele mooie zeldzame Les Paul die de vraagprijs ook wel zal opbrengen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Die Gibson is 100% echt en de decall is niet lelijk maar om de decall zit een biesje in de zelfde kleur als het logo, maar dit is op de foto minder goed te zien.

Hele mooie zeldzame Les Paul die de vraagprijs ook wel zal opbrengen
    danku
    ja op mijn gibson zie ik het heeeeeeeeeeeeeel vaag ook .. een klein randje.. maar ik vond dit wel erg overdreven lijken .. door de foto zal schijn bedriegen, moet ik ook maar eens met een dikke flits een foto van de headstock maken en kijken of ik dat dan ook zo erg heb dan.
    met die goude letters heb je dat niet.. (voor zover ik weet) die zitten er dus dan gewoon op.. en deze zitten er in dus.

nu zat ik er naast (wijze les voor mezelf: diepte kan verschillen)

en nu wens ik verder iemand die em kopen zal veel geluk en speelplezier mee
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    danku
    ja op mijn gibson zie ik het heeeeeeeeeeeeeel vaag ook .. een klein randje.. maar ik vond dit wel erg overdreven lijken .. door de foto zal schijn bedriegen, moet ik ook maar eens met een dikke flits een foto van de headstock maken en kijken of ik dat dan ook zo erg heb dan.
    met die goude letters heb je dat niet.. (voor zover ik weet) die zitten er dus dan gewoon op.. en deze zitten er in dus.

nu zat ik er naast (wijze les voor mezelf: diepte kan verschillen)

en nu wens ik verder iemand die em kopen zal veel geluk en speelplezier mee
    uh deze Gibby Ace sig heeft geen diepteverschil of randje, maar een biesje om de decall heen, door de foto's op MP lijkt het misschien dat de decall verzonken ligt, maar dat is niet zo, hij ligt gelijk met de voorzijde headstock, de matige foto's geven gewoon een vertekend beeld

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/287708763

te duur voor een Ibanez met geschroefde hals

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/287708763

te duur voor een Ibanez met geschroefde hals
    ja dus... Echt is hij wel.

Of hij echt te duur is weet ik niet. Wel vaak gehoord dat het super gitaren zijn.
    Naar mijn weten gaan ze altijd rond de 500 euro weg. 600 aanbieden zou dan niet gek zijn.

correct me if i'm wrong!

Standaard

wat een walgelijke gitaar zeg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

grappig. Ik vind hem behoorlijk gaaf.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    ja dus... Echt is hij wel.

Of hij echt te duur is weet ik niet. Wel vaak gehoord dat het super gitaren zijn.
    Naar mijn weten gaan ze altijd rond de 500 euro weg. 600 aanbieden zou dan niet gek zijn.

correct me if i'm wrong!
    voor een honderd of vijf koop je er wel eentje met een ingelijmde hals, prijzen van Vintage gitaren is niet meer zo hoog als een jaar geleden

Standaard

En weer verlaat een tevreden klant het pand...?

"Wie heeft+/- 3weken geleden een Marshall Valvestate 265 van een zekere C**** B****** uit Arnhem gekocht?
    Deze C**** heeft hem mij ook verkocht maar stuurt niets op en laat niets meer van zich horen.
    Zijn Email adres en telnr wat hij gebruikte was d********@hotmail.com en 06********
    Zijn gebruikers naam bij Marktplaats was bouwservice
    Hopelijk heeft iemand meer informatie
    Ik heb een foto van hem gevonden met zijn zelfde email adres onder zijn nickname d********@hotmal.com hierbij staat dat hij toen of nu in Brummen woont.

Wie helpt mij hem vinden.
    Beloning volgt!!!!!"
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten