Ik ben geen fan van het Relic gebeuren maar met het schuurpapier langs een poly finish, dat ziet er een beetje triest uit imo op zo'n gitaar die daar verder ook niks aan kan doen. Maar je bent er blij mee en daar gaat het natuurlijk om. Maar ik zou de neck dan ook aanpakken.
Hier is mijn collectie, een 2007 USA Fender strat, highway one model, een 2008 Ibanez RG2570z Prestige en een cheape Stagg 2006 om buiten mee te spelen.
![]()
Dit zijn de mijne. Van links naar rechts, achter naar voor:
'07 Fender Stratocaster JV Signature (MIM); slagplaat vervangen, graph-tec topkam.
'94 Fender Stratocaster ST62 photoflame (MIJ); tremeloblok vervangen door een US Vintage, toets gevlakt naar 12" (en gedurende dat proces een positiemarkerinkje verloren), benen topkam, miniswitch om brug/neck en alles aan combo's te maken. Nieuw gekocht tijdens een werktrip naar Hongkong. Dit is de gitaar waar ik altijd weer op terug kom als ik de andere beu ben.
'00 Pierre Fillet Telecaster; ééndelige custom mahonie body met birdseye maple top, Warmoth 10-16" birdseye boatneck (lees: dik, heel dik) hals, David White Old Glories elementen.
'06 Squier Jazz Bass
'06 Ibanez RG1570
'80 Fantom Les Paul kopie, geschroefde hals, Stewmac Golden Age brugelement, Gotoh ATR brug en tailpiece. Is mijn eerste gitaar, recent weer werkend gemaakt.
'05 Tokai ES-100.
Art&Lutherie acoustic.
Meer gitaren dan talent![]()
Laatst gewijzigd door whoosh; 27 oktober 2009 om 12:57
die fender 2de van links vind ik wel erg mooi ( voor een strat maar dat is persoonlijk )
Wauw, de eerste rechtshandige linkse tele die ik spot sinds ik op dit forum kijk
Ik heb zelf ooit op het punt gestaan een linkse tele te kopen en rechts te bespelen.Waarom? Omdat het kan!
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Favorieten/bladwijzers