ik heb ook al eens op een Koreaanse Ibanez waar het dopje van miste gewoon een 'standaard ook voor Fender'-dopje gezet zonder verdere problemen. Hij zat volgens mij een beetje los maar dat is niet iets dat een puntje lijm niet kan oplossen.
ik heb ook al eens op een Koreaanse Ibanez waar het dopje van miste gewoon een 'standaard ook voor Fender'-dopje gezet zonder verdere problemen. Hij zat volgens mij een beetje los maar dat is niet iets dat een puntje lijm niet kan oplossen.
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
hoe is het met het project?
t switch knopje is gewoon fender sized.
f spaced is altijd met fenders of tremmo;s.t kan allebij.
ik heb nog een zo goed als nieuwe trs brug liggen.intresse?
hij gaat voor weinig of ik pak er schroefjes af en hij gaat de clico in.
ps pictures>>>>??????<<<<<<
Wat is een TRS brug? Misschien best interessant.
Ik heb inmiddels op Marktplaats een strat slagplaat met alle elektronica gekocht voor weinig. Met name voor de pick-ups:
DiMarzio Evolution DP 158 (neck)
Seymour Duncan APS-1 Alnico ProII (middle)
Dimarzio Breed Bridge 166 (bridge)
(Misschien past het toggleswitch knopje ook wel)
Lijkt mij best een lekkere pickup combinatie!!
PS Mijn nieuwe camera is binnen. Morgen bij daglicht maak ik even wat langverwachtte foto's!!!
EDIT: Sorry, ik zie dat de TRS hetzelfde ding is wat er nu opzit... Ik wil wel upgraden dus denk ik dat ik het TRS aanbod afsla... Thanx anyway
Laatst gewijzigd door Jan Buurman; 7 oktober 2009 om 18:13
Hèhè.... foto's...
En deze slagplaat is naar mij onderweg:
http://link.marktplaats.nl/281179290 (zolang de link nog werkt..)
idd, deze slagplaat is voor een gewone strat en jij hebt een superstrat, zie dat stukje dat naar de rechterpunt gaat bijvoorbeeld. bij jouw ibanez is dat veel puntiger.
Ga je onderhand niet veel meer uitgeven aan deze gitaar dan dat hij ooit waard zal woorden?
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
Favorieten/bladwijzers