Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 186 van 241 EersteEerste ... 86136176184185186187188196236 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.851 t/m 1.860 van 2405
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Nirvana en Black Sabbath op een Ibanez??????

Nirvana= Fender Mustang en Epiphone ET 290 en Black Sabbath is Gibson SG

En Ibanez en CCR, holy crap ik flikker bijna van mijn stoel

gezien de bovenstaande bands, denk ik dat een Gibson Les Paul het beste bij je past.
    Vreemde reactie, ik vraag netjes om advies en word vervolgens doodleuk uitgelachen. Ik hoop dat dat jaartal achter je naam niet je geboortedatum is, want dan komt wijsheid waarschijnlijk niet met de jaren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    geert kerel....

dat jij een gibson lp zo super vind weten we inmiddels wel(heb je alweer een nieuwe?)maar je snapt toch wel dat die jongen een leuke hardrock metal gitaar wil,dat kan ook een LP zijn maar van de 20 metal/hardrock/prog.ect. zijn er minstens 10 ibanez gitaren dus het zou best goed kunnen komen met die keuze.
    dus een dikke lp of jem of fender of mischien wat anders komt het wel goed met die jongen maar ik vind het een beetje rare post van je,mischien lees ik het verkeerd maar ik heb het gevoel dat jij hem wilt laten merken dat je hem uitlacht om zn smaak.dat vind ik ongepast.
    ontopic.
    Bedankt Mesaman, jij snapt het tenminste, ik had al een LP Custom op het oog met 490 R en 498 T Alnico pu's, maar ik ga ook zeker wat SG's e.d. testen, die jem's zal ik ook eens naar kijken, ik hoop in ieder geval een mooie aanvulling te krijgen op mijn Fender Strat
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Als ik iedere keer in m'n broek had gescheten als er wéér eens het einde van de wereld werd voorspeld, dan had ik minstens twee woudreuzen aan toiletpapier langs m'n hol kunnen trekken.

Standaard

Ik zou wel deze dingetjes willen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

Standaard

[QUOTE=Rene88;2164892]Vreemde reactie, ik vraag netjes om advies en word vervolgens doodleuk uitgelachen. Ik hoop dat dat jaartal achter je naam niet je geboortedatum is, want dan komt wijsheid waarschijnlijk niet met de jaren.

Ik sta er ook nogal van te kijken. Zolang er 6 snaren op zitten kun je er alle kanten mee op.

Misschien is zo'n Firebird model ook wel wat voor jou.

http://www.thomann.de/nl/epiphone_fi..._studio_wc.htm
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Senior Member

Standaard

Laat je niet teveel beinvloeden door al die standaard aanradertjes (ook al zijn ze soms best goed) voor het geld van een nieuwe epi kan je 2e hands dijken van gitaren kopen.

Ik bijvoorbeeld speel voornamelijk (stoner)rock.

1e keus??? El maya stratocaster.
    2e keus??? Aria pro ES semi hollow.

Dus dat gejemmer van ''ibanez voor dit gibson voor dat'' vind altijd een beetje hinderlijk en misleidend voor een nieuweling.

Het toffe aan een gitaar kopen die ''niet voor de muziek gemaakt is'' is dat je je eigen stijl alleen maar meer ontwikkelt een een eigen draai geeft. Iets wat je minder ziet bij bijv. de standaard gitaristjes met een gibson les paul over de zoveelste marshall

Beste advies probeer gewoon een weg te kiezen tussen wat je hier leest en wat JIJ ZELF het lekkerst vind. laat je niet van de rel brengen door die merk fags
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesz
    Dit gaat mijn sig in.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesz Bekijk bericht
    Dus dat gejemmer van ''ibanez voor dit gibson voor dat'' vind altijd een beetje hinderlijk en misleidend voor een nieuweling.

Het toffe aan een gitaar kopen die ''niet voor de muziek gemaakt is'' is dat je je eigen stijl alleen maar meer ontwikkelt een een eigen draai geeft. Iets wat je minder ziet bij bijv. de standaard gitaristjes met een gibson les paul over de zoveelste marshall
    Wat is dat nou voor onzin, je speelt toch lekkerder blues op een strat oid + fender versterker dan op een jackson+ engl thunder?

Kortom ik ben het er niet mee eens.

Gitaar die ik echt nog zou willen hebben:

Senior Member

Standaard

@Stratocaster: dat was de foto die ooit mij deed besluiten dat ik ook een SG wil .

Senior Member

Standaard

^ verbaast me niks, kijk hoe ze daar lekker ligt te relaxen in een koffer na een lange nacht rocken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratocaster Bekijk bericht
    Wat is dat nou voor onzin, je speelt toch lekkerder blues op een strat oid + fender versterker dan op een jackson+ engl thunder?

Kortom ik ben het er niet mee eens.

Gitaar die ik echt nog zou willen hebben:

Ik speel blues op een hollowbody en een ampeg vt 40......

''lekkerder'' is smaak gebonden he, jij vind het lekkerder, mij maakt t niet zo veel uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesz
    Dit gaat mijn sig in.

Standaard

deze gibson:

en deze martin

dromen blijft leuk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratocaster Bekijk bericht
    Hangt er maar net vanaf welke sound je zoekt. Ikzelf heb al zo vaak die eeuwige combinatie Fender strat/tele over Fender versterker gezien dat ik er een beetje op afknap. Ik heb mezelf dan ook voorgenomen niet meer (zo veel) op versterkers etc (gitaren gaat wat moeilijker) te letten.
    Maar goed, uiteindelijk gaat het om hoe je speelt, niet welke spullen je hebt.

terug on topic, zo'n prachtige Guild X-160, het liefst blauw

Zo'n Sparrow Big Daddy lijkt me ook wel wat

Spierwitte hollowbody bak met chroom hardware moet er ooit nog eens van komen. Met bigsby natuurlijk, en misschien Filtertron pick ups... wie weet
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten