Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 185 van 241 EersteEerste ... 85135175183184185186187195235 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.841 t/m 1.850 van 2405
    Senior Member

Standaard

Ik wil eigenlijk wel een Fender Starcaster. De semi-hollow dus. En zo zijn er wel meer gitaren die ik zou willen. Al zal ik toch terugvallen op de Jaguar...

Standaard

Ik zou eigenlijk wel eens een SX gitaar willen proberen, iemand ervaring mee? Voor 100 euro heb je een goed uitziende gitaar, en wat ik verder op t net lees klinkt t best goed.

Standaard

Ik stel voor dat je voor dat geld gewoon de gok waagt en ons binnenkort een uitgebreide review doet. Mijn vader zei altijd "voor dat geld kan ik het niet maken".

Standaard

Er staat een telecaster model op mp. voor 100 euro kan je t eigenlijk niet laten. Maar heb net een nieuwe gitaar. En alles bij elkaar wordt het toch een dure hobby, haha.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat ik altijd de hots zal blijven houden voor een Fender Thinline '72 of een Deluxe Thinline:

The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rene88 Bekijk bericht
    @Tosti: Geweldige gitaar

Klinkt als een luxeprobleem
    Ik ben op het moment aan het twijfelen over mijn volgende aankoop, zou graag een Gibson LP willen, speel veel rock: Led Zep, ACDC, Guns 'n Roses, CCR af en toe wat blues, maar ook redelijk vaak Metallica, Black Sabbath, Nirvana etc. Dus misschien is een Ibanez of iets dergelijks beter?
    Zo'n Floyd Rose lijkt me in ieder geval niks, teveel afstelwerk en ik stem vaak lager.
    Anyway, zondag ga ik bij de Feedback langs om er een paar te proberen, dus ben benieuwd met wat ik thuiskom na een spontane g.a.s.aanval
    Nirvana en Black Sabbath op een Ibanez??????

Nirvana= Fender Mustang en Epiphone ET 290 en Black Sabbath is Gibson SG

En Ibanez en CCR, holy crap ik flikker bijna van mijn stoel

gezien de bovenstaande bands, denk ik dat een Gibson Les Paul het beste bij je past.

Senior Member

Standaard

Any one of these : http://www.johnpageguitars.com/products/gallery
    De mooiste televariant die ik ooit al ben tegengekomen, van de hand van voormalig Fender Masterbuilder John Page. Zal waarschijnlijk ook wel een noot kosten ...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

geert kerel....

dat jij een gibson lp zo super vind weten we inmiddels wel(heb je alweer een nieuwe?)maar je snapt toch wel dat die jongen een leuke hardrock metal gitaar wil,dat kan ook een LP zijn maar van de 20 metal/hardrock/prog.ect. zijn er minstens 10 ibanez gitaren dus het zou best goed kunnen komen met die keuze.
    dus een dikke lp of jem of fender of mischien wat anders komt het wel goed met die jongen maar ik vind het een beetje rare post van je,mischien lees ik het verkeerd maar ik heb het gevoel dat jij hem wilt laten merken dat je hem uitlacht om zn smaak.dat vind ik ongepast.
    ontopic.

ik wil een fender bowlingball!ik heb helaas geen plaatje!maar ik vind ze fantastisch!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    geert kerel....

dat jij een gibson lp zo super vind weten we inmiddels wel(heb je alweer een nieuwe?)maar je snapt toch wel dat die jongen een leuke hardrock metal gitaar wil,dat kan ook een LP zijn maar van de 20 metal/hardrock/prog.ect. zijn er minstens 10 ibanez gitaren dus het zou best goed kunnen komen met die keuze.
    dus een dikke lp of jem of fender of mischien wat anders komt het wel goed met die jongen maar ik vind het een beetje rare post van je,mischien lees ik het verkeerd maar ik heb het gevoel dat jij hem wilt laten merken dat je hem uitlacht om zn smaak.dat vind ik ongepast.
    ontopic.

ik wil een fender bowlingball!ik heb helaas geen plaatje!maar ik vind ze fantastisch!
    en toch vond ik het geen slecht advies, van die lp... en ik ben toch meer van de fender kant

Voor bowlingballen: google eens op swirl

Senior Member

Standaard

Ik bowl niet, maar zo'n Fender barkruk moet ik toch ooit nog eens kopen. En OT: naast mijn Tele wil ik nog iets humbuckends hebben, en dan het liefst een SG. Maar ik speel dan eigenlijk niet goed genoeg om de aankoop tegenover mezelf te rechtvaardigen .

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten