Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 32 van 37 EersteEerste ... 223031323334 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 311 t/m 320 van 369
    Member

Standaard

Een niet nader te noemen persoon die een serieus aantal Gibson's per week door zijn handen laat gaan, beweerde dat de "goedkope" gibson's als de melody maker, junior, special en faded series reeds uitbesteed worden.
    Ik weet niet wat ervan waar is en kan er ook nergens bevestiging van vinden maar tis geen domme jongen dus zou zo maar kunnen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnybh Bekijk bericht
    Ik heb eens een chinese doubleneck gehad met vreselijk scheef gemonteerde brug en een verschrikkelijk fretboard.
    Het is vaak normaal dat de brug er scheef op staat.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Het is vaak normaal dat de brug er scheef op staat.
    klopt bij men koreaan (g1275) zitten ze ook niet helemaal recht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht
    Weet je wat ik boerenbedrog vind: een flame maple top verkopen, die eigenlijk niets meer is dan een flame patroon op papier gedrukt, en dan ingevernist (*kuch* epiphone *kuch*)

Of een burst die niet gestained is, maar gewoon eens rondomrond spuiten met rode lak (*kuch* gibson *kuch*)

Ik heb gisteren een gibsun besteld, we gaan eens kijken. In het slechtse geval heb ik een testbank om wat te modden.

Je hebt chinese nep en je hebt Chinese Nep. De goeie stuff is eigenlijk: Dolce&Gabanna laten hun schoenen maken in een fabriek in china (duh, waar dacht je? Handgemaakt in een italiaans ateliertje? Naaah), ze bestellen er 10.00, de chinees maakt er 20.000. Dus niet van het echte te onderscheiden: kan ook niet: ze komen uit dezelfde fabriek. En daar betaal je dus de werkelijke prijs voor.

Ik wil wel betalen voor een gibson-kwaliteit, niet voor de gibson-naam. Hmm dan toch een warmoth?
    nee Fender doet het altijd lekker, die werden begin jaren 80 ook door alle Jappen voorbij gelopen, in de neckpocked kon je naast de hals ook nog een voorraadje plectrums tussen steken.

Heb van de week nog een muso Les Paul gehad en erop gespeeld en die kwam bij lange na niet aan mijn Gibson.

Mijn Gibsons hebben al een respectabele leeftijd bereikt en doen het allen opperbest, de les paul heeft zelfs in een ondergelopen kelder gelegen, moet maar eens zien hoe de muso's ervoor staan na een jaar of drie, niet best denk ik.

Als je dan geen Gibson wilt of kunt kopen, trek E 400,00 euro uit en koop een goede Koreaanse of japanse kopie, zijn gewoon goed en houden ook nog eens hun waarde.

Er zijn Japanse kopiën die de echte Gibson benaderen en die je qua prijs de kop niet kosten.

Ik vind het Gibson bashen de laatste tijd wel erg opvallen, misschien eens een vergelijkend waren onderzoek doen bij Fenders? Ik weet zat Japanse kopiën die bijna net zo goed zijn als de echte, maar daar hoor ik vreemd genoeg niets over.

Als ik kijk op MP hoeveel neppers er voor echt verkocht worden, blijf ik erbij dat het contraband blijft en de kwaliteit?, daar blijven de meningen over verdeeld, wat ik wel weet is dat ik meerdere Gibsons heb en ook muso exemplaren in handen heb gehad en de Gibson aanmerkelijk beter waren.
    Laatst gewijzigd door geert1976; 1 oktober 2009 om 01:44

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rockabilly Bekijk bericht
    Een niet nader te noemen persoon die een serieus aantal Gibson's per week door zijn handen laat gaan, beweerde dat de "goedkope" gibson's als de melody maker, junior, special en faded series reeds uitbesteed worden.
    Ik weet niet wat ervan waar is en kan er ook nergens bevestiging van vinden maar tis geen domme jongen dus zou zo maar kunnen.
    Ik denk broodje aap verhaal, Gibson weet dat indien zij deze gitaren in bv korea zou laten maken, dit zelfmoord is voor hun goedkope modellenlijn

Les Paul R8
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    nah, meer hoe hij zich moest voelen als zijn woorden verdraait of gewoonweg verkeerd geinterpreteerd werden
    Vervelend joh...misschien een cursus effectief schrijven volgen.....

Misschien heb ik je verkeerd geïnterpreteerd. Misschien ben ik inderdaad ook wel erg gevoelig voor het bashen van een groot, historisch merk. Bij Fender zou ik waarschijnlijk net zo reageren. Het gaat me niet eens om Gibson.

Senior Member

Standaard

dit topic begon leuk en zelfs op een ludieke manier informatief en educatief.

maar zoals ik al dacht loopt het weer totaal uit de hand in bashen en moddergooien.
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
    Vervelend joh...misschien een cursus effectief schrijven volgen.....

Misschien heb ik je verkeerd geïnterpreteerd. Misschien ben ik inderdaad ook wel erg gevoelig voor het bashen van een groot, historisch merk. Bij Fender zou ik waarschijnlijk net zo reageren. Het gaat me niet eens om Gibson.
    Da's dus het probleem, ik bash Gibson helemaal niet. En dat is ook meteen het laatste dat ik hier over zeg.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Da's dus het probleem, ik bash Gibson helemaal niet. En dat is ook meteen het laatste dat ik hier over zeg.
    bluf!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    bluf!
    In dit topic, tegen R8
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten