Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 339 van 1797 EersteEerste ... 2392893293373383393403413493894398391339 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.381 t/m 3.390 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Whahahahahahaha
    How low can you go?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Whahahahahahaha
    How low can you go?

die was tog al langs geweest? inderdaad een nepper, gold sparkle = custom = ebben toets, geen pallisander dus.

en die headstock klopt ook niet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

maar de laatste keer was de conclusie toch dat het "gewoon" een gold-top was

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    Jep. Dat en dat hij nep is...

Standaard

en ik zeg dat het een nepper is

headstosck klopt niet, goldsparkle = customshop zoals ik al zei. geen ebben toets dus.

ook de brug staat teveel naar achter in lijn met de potmeters, dit klopt ook niet.

het is een echte nepper

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    en ik zeg dat het een nepper is

headstosck klopt niet, goldsparkle = customshop zoals ik al zei. geen ebben toets dus.

ook de brug staat teveel naar achter in lijn met de potmeters, dit klopt ook niet.

het is een echte nepper
    ja ok, dat hij nep is, dat snapte ik al, maar het hoort geen custom te zijn, want goldtop, is geen custom, gold-sparkle ok, maar dat kan ook een domme fout zijn

Standaard

ja ok, dat hij nep is, dat snapte ik al, maar het hoort geen custom te zijn, want goldtop, is geen custom, gold-sparkle ok, maar dat kan ook een domme fout zijn
    maar ik zie alsnog wel sparkles in die goldtop. het is dus een gold sparkle kopie

Standaard

Vorige keer had ik bij MP al melding gemaakt dat het tegen de regels is, maar ik zit er niet mee dat hij blijft adverteren. Iemand die een Gibson wilt zal toch wel bij de speciaalzaak gaan en geen musoland van internet halen. Beginner gitaristen vinden 1500 euro toch te duur. Wellicht zal de verkoper wel zeggen dat hij die prijs ook betaald had en er ingestinkt is als je hem ermee confronteert.

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Vorige keer had ik bij MP al melding gemaakt dat het tegen de regels is, maar ik zit er niet mee dat hij blijft adverteren. Iemand die een Gibson wilt zal toch wel bij de speciaalzaak gaan en geen musoland van internet halen. Beginner gitaristen vinden 1500 euro toch te duur. Wellicht zal de verkoper wel zeggen dat hij die prijs ook betaald had en er ingestinkt is als je hem ermee confronteert.
    zeg dat niet te snel! Zat mensen die gevorderd zijn maar zich nooit echt verdiept hebben in schroefje B die te ver naar achter zit in verhouding tot component X... En als de prijs dan mooi is, maar niet TE laag !

we hebben niet allemaal GN !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/283450894

Ja hoor deze oplichter is er ook weer met zijn Allisson crap

hij blijft maar doorgaan

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten