Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 37 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 369
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    mee eens, ik heb mijn Nick dan ook verkeerd gekozen, hed beter: Net-wat-lekker-speelt-ongeacht-het-merk666 kunnen zijn
    Heb je je (laatste) Ibanez ook al verkocht dan? Jouw sig past mooi in het rijtje squier4ever, richwoodplayer en richwoodje
    (die laatste is trouwens ook al een goed tijdje weg hier?)

Senior Member

Standaard

wat moet ik nu met 2 kleurenmagnetrons ? :P
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Standaard

Erg toffe topic man! Ik vond het sinds Orpheo's vertrek al wat saai worden maar je hebt me weer helemaal bij de les gekregen.

Ik hoorde wel duidelijk verschil in de gitaren maar vond het desondanks toch lastig de echte eruit te halen. Ik neeg naar A maar vooral na het horen van het 2de clipje.De nepper klinkt daar toch wat "zwakker" vind ik.
    " Great minds think alike"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    als je er tien koopt ben je net zo veel kwijt als een echte, en mogelijkerwijs zitten er dan 5 goeie tussen. Heb je wel mooi 5 goede gitaartjes voor het zelfde geld.
    Dat klopt natuurlijk, maar de kans is ook reëel dat je er 10 minder goede krijgt. Als je van een gokje houdt kun je het doen, maar besef je dan wel dat je je geld ook kunt verspelen.

Nouja, of je zet de slechte gewoon op Marktplaats. Er trapt er vast wel iemand in, een beginner of zo.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Nouja, of je zet de slechte gewoon op Marktplaats. Er trapt er vast wel iemand in, een beginner of zo.
    Laat je er "Pigro" op zetten ipv "Gibson", ben je ze zo kwijt voor €500 - €100 = €400 en belazer je niemand
    fietsi veni vidi

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Heb je je (laatste) Ibanez ook al verkocht dan? Jouw sig past mooi in het rijtje squier4ever, richwoodplayer en richwoodje
    (die laatste is trouwens ook al een goed tijdje weg hier?)
    Nope die heb ik nog, maar ik heb inmiddels niet meer voornamelijk Ibanez gitaren en pedalen, maar van alles wat: Minarik, CMI, Burny, Ibanez, Peavey, Yamaha, en zelfs geen Ibanez pedalen meer, dus vandaar dat de naam Ibanez666 niet echt meer toepasselijk is...
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    ik neig dat geluidsclip a de echte gibson is. wat directer qua sound. maar dit is erg moeilijk te zeggen.het is digitaal opgenomen en het kan allemaal erg misleidend zijn.

ik had het goed
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Hmm... ik denk oprecht dat het "Gibson-is-de-beste-syndroom" voornamelijk tussen onze oren zit en je voor 300 euri gitaren kunt kopen die gelijkwaardig of zelfs beter zijn...... (en ik denk zelfs dat ik er enkele heb).

Maar ook ik wil ooit nog een échte Gibson........ wat is dat toch?

(Ooit vroeger tijdens m'n studie iets geleerd over een begrip uit de psychologie dat "mimetische begeerte" heet: het schijnt een aangeboren instinct in apen en mensen te zijn dat wat anderen begeren, dat wil jij ook begeren en dus hebben. Hele industrieën draaien op dat principe en Gibson draait er wel bij..... ach, als het een aangeboren instinct is, heeft het ook geen zin het te ontkennen, ik koop die Gibson gewoon! ;-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Maar ook ik wil ooit nog een échte Gibson........ wat is dat toch?

)
    Haha, me too eigenlijk....
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

chicken

Ik hoorde (edit: nauwelijks/) geen verschil, had fout gegokt.

Ook edit: Ik meende dat A en AA iets "minder" klonken, een iets dunnere sound, maar hey, 't is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
    Dat je een Gibson wil en geen Chinees, is puur Mojo vermoed ik.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 30 september 2009 om 11:54

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten