Wat ik wel heeeel apart vindt: HEEL VEEL oudgedienden op dit forum hebben NIET durven reageren op de vraag welke nou de echte Gibson was (qua samples). Dat vind ik persoonlijk wel zwak!!!
Wat ik wel heeeel apart vindt: HEEL VEEL oudgedienden op dit forum hebben NIET durven reageren op de vraag welke nou de echte Gibson was (qua samples). Dat vind ik persoonlijk wel zwak!!!
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
leuk topic , geeft ook wel aan in hoeverre we allemaal merk en imago suckers zijn
ik vind mijn niveau niet goed genoeg om een gitaar van 2500 euro te kopen dan is zo'n neppert best leuk.
maar kan ik het heel goed en verschuil ik me niet achter een muur effecten dan zou ik voor de ekte ekte gaan![]()
Mijn website: https://laurentbruning.bandcamp.com
YouTube: http://www.youtube.com/user/LGuitarB
Gitaarbouwproject: www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=118613
Ja dat zou ik ook graag willen(al denk ik dat er dan half gitaarnet het op zijn heupen krijgt wegens 'verneuken van de markt'..)
Mocht benwave in de buurt van bergen op zoom of toevallig in terneuzen wonen, staat de uitnodiging om die neppert eens te proberen nog steeds? :P
Het is toch niet verplicht om te reageren?
die LP's zorgen enkel maar voor problemen op het forum
Ban de GIBSON les paul voor goed!!!!
it's better to burn out than to fade away
....van de opname ja. Met welke mic is deze opname gemaakt. De Gibson is toch wel iets helderder maar wil je het werkelijke verschil horen dan zul je het eigenlijk live moeten beluisteren. Of op zijn minst een acceptabele microfoon gebruiken. Wat is er eigenlijk gebruikt als opname apparatuur..??
Gitaren zijn geen hobby maar een way of life
Ongetwijfeld...maar neemt niet weg dat je zelfs op youtube goede en slechte gitaren kunt herkennen. Als ik zelf opneem (met een video functie van mn fototoestel) en de boel later op youtube zet, vind ik wel dat het karakter van de sound behouden blijft. Dan zijn de opnames in dit topic zelfs al weer wat beter.
edit: en helderder betekent niet voor iedereen beterEn zelfs al zou de echte onder jouw voorwaarden iets beter klinken, dan nog....met zon ongelovelijk prijsverschil..
Laatst gewijzigd door Ibanez666; 29 september 2009 om 14:20
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
En toch is het dat wel.. voor degene die er namelijk niet van houden kan men dat eruit halen en het geluid wat warmer maken. Helaas visa versa is dit niet mogelijk, dus het is wel degelijk een pre.
Das waar maar als ze echt zo goed zijn dan snap ik niet waarom men er niet een eigen merk op plakt en zo nodig mensen moet misleiden.En zelfs al zou de echte onder jouw voorwaarden iets beter klinken, dan nog....met zon ongelovelijk prijsverschil..
Gaat me niet eens om hun maar je kunt erop wachten dat deze planken voor veel meer worden doorverkocht.
Laatst gewijzigd door TIMBER; 29 september 2009 om 14:26
Gitaren zijn geen hobby maar een way of life
Dudes, face it, er is heel niet zo veel verschil als gedacht.
Inderdaad wel erg zwak van de mensen die altijd schreeuwen hoe goed Gibson is en hoe slecht die nepperts zijn, maar hier niet reageren..
Favorieten/bladwijzers