Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 37 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 369
    Senior Member

Standaard

Wat ik wel heeeel apart vindt: HEEL VEEL oudgedienden op dit forum hebben NIET durven reageren op de vraag welke nou de echte Gibson was (qua samples). Dat vind ik persoonlijk wel zwak!!!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

leuk topic , geeft ook wel aan in hoeverre we allemaal merk en imago suckers zijn

ik vind mijn niveau niet goed genoeg om een gitaar van 2500 euro te kopen dan is zo'n neppert best leuk.
    maar kan ik het heel goed en verschuil ik me niet achter een muur effecten dan zou ik voor de ekte ekte gaan

Super Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maniaaaak!! Bekijk bericht
    Vind de B samples nog steeds beter klinken dan de A's.

Blijkt maar weer dat ik een fender mens ben geloof ik.

Mooi gespeeld trouwens die samples topicstarter!
    Ik vind juist de definitie van een Fender een voordeel t.o.v. Gibsons, in bepaalde situaties, en vind juist daarom sample AA mooier

En inderdaad mooi gespeeld.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitslicht Bekijk bericht
    Yesss, ik had het mis! Scheelt toch al gauw €2300

Nu zit ik even te wachten tot iemand het initiatief neemt 10 van die gitaartjes uit China te laten overkomen (ivm verzendkosten) en dan ZONDER Gibson logo, zodat ik kan inschrijven

(OK, eventueel met logo, dan schuur ik het er zelf wel af. Ben tegenwoordig ook vrij handig met fretjes vlakken btw)
    Ja dat zou ik ook graag willen (al denk ik dat er dan half gitaarnet het op zijn heupen krijgt wegens 'verneuken van de markt'..)

Mocht benwave in de buurt van bergen op zoom of toevallig in terneuzen wonen, staat de uitnodiging om die neppert eens te proberen nog steeds? :P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wat ik wel heeeel apart vindt: HEEL VEEL oudgedienden op dit forum hebben NIET durven reageren op de vraag welke nou de echte Gibson was (qua samples). Dat vind ik persoonlijk wel zwak!!!
    Het is toch niet verplicht om te reageren?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    En veelzeggend over het verschil
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

die LP's zorgen enkel maar voor problemen op het forum

Ban de GIBSON les paul voor goed!!!!
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    En veelzeggend over het verschil
    ...van de opname ja. Met welke mic is deze opname gemaakt. De Gibson is toch wel iets helderder maar wil je het werkelijke verschil horen dan zul je het eigenlijk live moeten beluisteren. Of op zijn minst een acceptabele microfoon gebruiken. Wat is er eigenlijk gebruikt als opname apparatuur..??
    Gitaren zijn geen hobby maar een way of life

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER Bekijk bericht
    .

...van de opname ja. Met welke mic is deze opname gemaakt. De Gibson is toch wel iets helderder maar wil je het werkelijke verschil horen dan zul je het eigenlijk live moeten beluisteren. Of op zijn minst een acceptabele microfoon gebruiken. Wat is er eigenlijk gebruikt als opname apparatuur..??
    Ongetwijfeld...maar neemt niet weg dat je zelfs op youtube goede en slechte gitaren kunt herkennen. Als ik zelf opneem (met een video functie van mn fototoestel) en de boel later op youtube zet, vind ik wel dat het karakter van de sound behouden blijft. Dan zijn de opnames in dit topic zelfs al weer wat beter.

edit: en helderder betekent niet voor iedereen beter En zelfs al zou de echte onder jouw voorwaarden iets beter klinken, dan nog....met zon ongelovelijk prijsverschil..
    Laatst gewijzigd door Ibanez666; 29 september 2009 om 14:20
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    edit: en helderder betekent niet voor iedereen beter
    En toch is het dat wel.. voor degene die er namelijk niet van houden kan men dat eruit halen en het geluid wat warmer maken. Helaas visa versa is dit niet mogelijk, dus het is wel degelijk een pre.

En zelfs al zou de echte onder jouw voorwaarden iets beter klinken, dan nog....met zon ongelovelijk prijsverschil..
    Das waar maar als ze echt zo goed zijn dan snap ik niet waarom men er niet een eigen merk op plakt en zo nodig mensen moet misleiden.
    Gaat me niet eens om hun maar je kunt erop wachten dat deze planken voor veel meer worden doorverkocht.
    Laatst gewijzigd door TIMBER; 29 september 2009 om 14:26
    Gitaren zijn geen hobby maar een way of life

Senior Member

Standaard

Dudes, face it, er is heel niet zo veel verschil als gedacht.
    Inderdaad wel erg zwak van de mensen die altijd schreeuwen hoe goed Gibson is en hoe slecht die nepperts zijn, maar hier niet reageren..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten