Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 20282930
Weergegeven resultaten: 291 t/m 299 van 299

Discussie: Guttlin The Servant

  1. #291
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    bwa, brug is ok, maar niet meer dan dat. Beter dan cheapo chinese Tom, maar bijlange niet zo goed als bv Tonepros stuff

    at sjoelie:
    nee, geen seconde
    Ach ja, voor 1 TonePros-brug heb je vier van die dingen die 'ok' zijn ... Zolang het zijn werk doet, is het in orde voor me
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  2. #292
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    heb nog een paar P90's liggen Barno volgens mij GFS.

    Ben ik dan de enige die de bad ass brug mooier vind dan die modern ogende tonepros?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  3. #293
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    toen ik gisteren aan het inpakken was voor een repetitie zag ik de Guttlin Servant bij die amp en dacht, ik neem nog een paar pics.

    Die Servant is tegenwoordig gek genoeg mijn main axe geworden. Gek want in het begin lag ze mij niet dadelijk heel goed. Heb dat heel vaak met gitaren, het duurt bij mij altijd enkele maanden eer ik mij heb aangepast. Nu vind ik die servant geweldig, alleen zittend is de gitaar niet ideaal qua balans.

    maar de simplicity van een één pup gitaar is gewoon heerlijk tijdens het spelen, een aanrader voor iedereen die zijn T pot nooit gebruikt, hiermee ga je dat wel doen en is volgens mij een meerwaarde in search for tone










  4. #294
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Ik blijf hem geweldig vinden. Alleen jammer dat hij zo proper is, ik ben helemaal niet zo voor relic, maar ik geloof dat een paar butsen en krassen dit model niet zou misstaan
    Mooi halshout ook, ziet er 'vettig' uit, een droom om op te spelen denk ik. Erg mooie hals-bodoyjoint, alsof de hals er is ingeklikt.
    I'd love to see more of this.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  5. #295
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    als ik hem live blijf gebruiken, gaat die vlug schade oplopen, doen al mijn gitaren, ik ben heel sletig blijkbaar . De groene TK ziet er nu al 10 jaar oud uit...

    De neckjoint is idd goed gelukt en geeft easy access hoge frets. ik weet eigenlijk nog altijd niet wat dat halshout juist is (ik vermoed afromosia). Had er schrik voor (het was mij als sipo verkocht maar dat is het niet). De hals blijft echter heel stabiel. Heb wel de indruk dat dit hout meer hoog genereert dan mahonie

  6. #296
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Tis zo'n gavegitaar om te zien. En idd verweerd zou em niet misstaan.

    Ik heb ook altijd dat gitaren super snel beschadigigngen oplopen tijdens optredens. Mijn TKB heeft zelfs al een puntje en is nog maar een keer live gebruikt. Het ontwerp is ook zo dat je hem (te) makkelijk zonder standaard tegen je speakercab zet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  7. #297
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Mijn gitaar is nog niet eens af en heeft al een deukje

  8. #298
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    de Servant is anders de ideale gitaar om te deuken, want hij past in geen enkele standaard en door de hoekkont flikkert hij ook om als je'm tegen een amp aanzet

  9. #299
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    niets voor mij dus ziet hij er in no-time "oud" uit. Alhoewel neits voor mij? Me like it. Zou er bijna gitaar om gaan leren spelen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top