Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 1927282930 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 299

Discussie: Guttlin The Servant

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedge Bekijk bericht
    Hier is weer een recht ge-aard Guttlin fan erg enthousiast.
    Een orginele JR zou jaloers zijn dat zijn body niet zo gevormd is. En dat terwijl de JR tot mijn favorieten behoort.
    ik snap echt niks van wat je nu typt??

heb ik iets gemist?

Senior Member

Standaard

hedge zegt dat een gibson junior (waarop de kleurstelling is gebaseerd maar uiteraard andere vorm) jaloers zou zijn, da's te veel eer maar wel leuk om horen

Senior Member

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    hedge zegt dat een gibson junior (waarop de kleurstelling is gebaseerd maar uiteraard andere vorm) jaloers zou zijn, da's te veel eer maar wel leuk om horen
    Zo is het bedoeld en die eer komt je toe. Maar nu genoeg veren in je ... Op naar een acoustische gitaar!!

Senior Member

Standaard

Ik vind 'r klinken als een wolf in schaapvacht : verraderlijk lief met een redelijk dominant karakter, lijkt me
    Klinkt in ieder geval geweldig, zelfs met webcam en transistorversterkertje (I bet mine is even worse )
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

kort filmpje van de allereerste electrische klank die uit een Servant komt. don't mind the sound: crappy webcam en dito ampje. Meer om 'm even in actie te tonen. Heel handzaam gitaartje

http://www.youtube.com/watch?v=dTnhLyo8jHQ

het is trouwens een P100 in afwachting dat ik nog ergens een P90 op de kop kan tikken.
    Mooi man !!

En, als je weer een filmpje maakt mag je gerust, en met trots, ook je gezicht laten zien.
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedge Bekijk bericht
    Zo is het bedoeld en die eer komt je toe. Maar nu genoeg veren in je ... Op naar een acoustische gitaar!!
    haha ok! mee eens dan!

Senior Member

Standaard

thx guys

Nu de gitaar zo goed meevalt op vlak van looks en zeker ook bespeelbaarheid heb ik echt spijt dat de pup niet enkele mm's verder van de brug staat. Er zit imo net iets te veel brugtwang in, kan je weliswaar compenseren met ampsettings. Maar dat zal ik zeker aanpassen bij een volgende. Ik heb eraan gedacht om er een tweepupper van te maken en dan met een grote slagplaat het gat te bedekken als ik de brugpup opschuif, maar een grote slagplaat zou de looks verkloten. Wel merk ik nu dat ik de halspup wat mis, maar da's voor mij geen reden om er een bijte zetten. Ik denk meestal andersom: laat de gitarist zich maar aanpassen aan de gitaar Geeft ook wel easy gevoel, niet moeten beslissen wanneer van pup te veranderen. 't is basically gewoon een nononsence rock 'n roll axe, een bijter ook (ao door ash body, wil ik in toekomst toch wel in mahonie doen).

De bespeelbaarheid: door de bodyvorm en neckjoint geeft de gitaar een totaal andere feel, one I like very much. De hals komt nl heel kort bij waardoor je ook voor akkoorden einde hals helemaal niet moet strekken: geeft een heel compact gevoel (moeilijk te beschrijven maar ik doe mijn best

De access bovenaan is heel goed door de schuine hiel

Senior Member

Standaard

Hoe bevalt de brug zelf in feite (afgezien het uiterlijk) ? Is het een beetje kwaliteit voor het geld ?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

Ik vind hem echt heel mooi en doe het je zeker niet na. Maar heb je nooit aan een zwarte brug gedacht?

Senior Member

Standaard

bwa, brug is ok, maar niet meer dan dat. Beter dan cheapo chinese Tom, maar bijlange niet zo goed als bv Tonepros stuff

at sjoelie:
    nee, geen seconde

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten