De eerste stap naar Utube is gezet. Nu nog het opnemen onder de knie krijgen, etc.
Ryan Adams: la cienega just smiled
http://www.youtube.com/watch?v=dvlOab4WuQA
Ja lijkt me leuk, al zou ik er niet in willen posten
Ja tuurlijk, ik post ook mijn soundclipjes!
Ja prima, maar ik ben geen beginner dus is het niet van toepassing voor mij
Nee flikker op met die rotzooi
De eerste stap naar Utube is gezet. Nu nog het opnemen onder de knie krijgen, etc.
Ryan Adams: la cienega just smiled
http://www.youtube.com/watch?v=dvlOab4WuQA
Laatst gewijzigd door Aragorn; 13 september 2009 om 23:52 Reden: because I can
Favorieten/bladwijzers