Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 309 van 1797 EersteEerste ... 2092592993073083093103113193594098091309 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.081 t/m 3.090 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Troy Bekijk bericht
    http://www.2dehands.be/gratis-brandh...-63375301.html

Iemand is geen fan van dimavery-gitaren
    Wel geestig

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Troy Bekijk bericht
    http://www.2dehands.be/gratis-brandh...-63375301.html

Iemand is geen fan van dimavery-gitaren
    Hmm, Keytone blieft hij ook al niet.
    http://www.2dehands.be/keytone-grati...-63374510.html
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

een beetje een punt heeft die wel, ik vind de grootgrutters met halve pagina's op 2ehands.nl, vol veelal rommelgitaren ala Johan de gitaarbouwer ook vrij storend

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/278516744

beetje erg te duur voor deze Maya en de pups beter als die van een echte SG?, nuhhh dacht het niet

Senior Member

Standaard

Nouja, beter is een relatief begrip dus in de beleving van de eigenaar kan dat best zo zijn.
    Er zijn een paar Japanse pickups die legendarische status hebben waaronder de Super Real strats pickups, Dry Z en in mindere mate de Ibanez Super seventies.
    Een setje Dry Z brengt 3x zoveel op als Gibson Pickups van dezelfde tijd. Maar ik betwijfeld of Hoshino zijn beste Maxons in een Maya gooide...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Nouja, beter is een relatief begrip dus in de beleving van de eigenaar kan dat best zo zijn.
    Er zijn een paar Japanse pickups die legendarische status hebben waaronder de Super Real strats pickups, Dry Z en in mindere mate de Ibanez Super seventies.
    Een setje Dry Z brengt 3x zoveel op als Gibson Pickups van dezelfde tijd. Maar ik betwijfeld of Hoshino zijn beste Maxons in een Maya gooide...
    Hoshino?, je bedoelt Rokkomann, nee Rokkomann gooide geen Maxons in deze Maya, dit model is de goedkoopste, met triplexbody, dit zijn wave elementjes, zijn gewoon single coils

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Die super 70ies zijn wat mij betreft ook de fijnste van alle pickups die ik heb en had.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Junior Member

Standaard

Wie zegt dat de elementen origineel zijn van deze Maya, als iemand er bijv. idd maxon's in heeft gezet dan kunnen ze erg lekker klinken.
    Ik ben ook al es geheel onbekende vermoedelijk japanse elementen tegengekomen met een zeer goede sound (alleen feedbacken alle hum's uit de 70's enorm (incl Gibson humbuckers) vermoedelijk omdat er toen nog geen High Gain bestond en er daarom voor waxen nog niet zo'n noodzaak was

Maya = Hoshino (Ibanez) toch (Geert)? Dat Maya Rokkoman zou zijn is mij niet bekend of verschilt dat per model/kopie weer?

Goede topic dit, keep it going :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voxwah Bekijk bericht
    Wie zegt dat de elementen origineel zijn van deze Maya, als iemand er bijv. idd maxon's in heeft gezet dan kunnen ze erg lekker klinken.
    Ik ben ook al es geheel onbekende vermoedelijk japanse elementen tegengekomen met een zeer goede sound (alleen feedbacken alle hum's uit de 70's enorm (incl Gibson humbuckers) vermoedelijk omdat er toen nog geen High Gain bestond en er daarom voor waxen nog niet zo'n noodzaak was

Maya = Hoshino (Ibanez) toch (Geert)? Dat Maya Rokkoman zou zijn is mij niet bekend of verschilt dat per model/kopie weer?

Goede topic dit, keep it going :-)
    De elementen op deze Maya zijn origineel hoor en maat is afwijkend, er passen geen humbuckers in.

Maya is niet van Ibanez (Fuji)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    De elementen op deze Maya zijn origineel hoor en maat is afwijkend, er passen geen humbuckers in.

Maya is niet van Ibanez (Fuji)
    helemaal juist, rokkoman was de verspreider van dit merk, en die liet ze voornamelijk maken bij Chushin gakki in Nagano.
    maar als iemand ze goedkoper kon maken (en gelijke kwaliteit) dan was rokkoman er ook niet vies van om daar mee in zee te gaan.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten