Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 308 van 1797 EersteEerste ... 2082582983063073083093103183584088081308 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.071 t/m 3.080 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodeboboeror Bekijk bericht
    "Dit model mag niet meer geproduceerd worden omdat hij te veel ook in geluid op een Gibson Les Paul leek."

er staat er hier toevallig ook 1.. ja hij klinkt ongeveer als de echte die ik heb.. maar mist toch wel wat hoog en laag.. hij is wel zwaarder kwa gewicht als mijn gibson.. verder is die richwood toch best een puike gitaar..
    geen problemen mee
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Standaard

Dit vind ik nou echt een van de mooiste rosewood toetsen die ik ooit gezien heb

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=113190
    " Great minds think alike"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Dit vind ik nou echt een van de mooiste rosewood toetsen die ik ooit gezien heb

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=113190
    Mooie gitaar wel, verder! Ik mis alleen de jengelstengel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Ben ik wel mee eens , al een paar maal gezien dat er iemand een oplichter werd genoemd ,terwijl het geen nep was.
    Je mag best twijfel hebben en dat kun je hier prima posten.
    98% wat word aangeboden is ok , maar als je dit topic volgt krijg je de indruk wel eens dat 98% nep is.
    Da's ook logisch, want hier komen alleen de advertenties met een "mogelijk luchtje".
    Anders wordt het tijd voor het "Hier zit geen luchtje aan"-topic.....

Ben het wel eens met de opmerking dat er wel echt twijfel moet zijn over een gitaar. Aan de andere kant: als alles toch klopt is er wel duidelijkheid. 't Blijft altijd lastig en "waar gehakt wordt vallen spaanders".......

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 9 september 2009 om 08:00
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Ik bedoel meer het volgende : iemand plaatst hier een link van een advertentie met een goede gitaar , met de vraag "zou deze echt zijn?" , het plaatje in combinatie met een vraagteken maakt de adverteerder op dat moment al verdacht.

Standaard

Ik bedoel meer het volgende : iemand plaatst hier een link van een advertentie met een goede gitaar , met de vraag "zou deze echt zijn?" , het plaatje in combinatie met een vraagteken maakt de adverteerder op dat moment al verdacht.
    Vind ik niet, heb ik ook wel eens gedaan met een Gibson. Toen werd meteen verteld dat het een echte was. Het werkt twee kanten op.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Vind ik niet, heb ik ook wel eens gedaan met een Gibson. Toen werd meteen verteld dat het een echte was. Het werkt twee kanten op.
    Het kan 2 kanten op werken. Maar neem nou het voorbeeld van de Rosewood tele dit weekend(ludieke advertentie) , adverteerder was al aan de schandpaal genageld , terwijl uiteidelijk bleek dat zowel de verkoper als gitaar ok zijn. Bij veel is er dan al zoveel twijfel dat ze de gitaar nooit zullen kopen.

Standaard

Het kan 2 kanten op werken. Maar neem nou het voorbeeld van de Rosewood tele dit weekend(ludieke advertentie) , adverteerder was al aan de schandpaal genageld , terwijl uiteidelijk bleek dat zowel de verkoper als gitaar ok zijn. Bij veel is er dan al zoveel twijfel dat ze de gitaar nooit zullen kopen.
    Niet iedereen die op marktplaats koopt, komt ook nog op GN. Een echte en serieuze gitaar (goedkope zooi wordt hier nooit gepost) verkoopt zich echt wel. Ik vind het ook niet zon heel erg groot probleem als een enkele legitieme verkoper zn gitaar wat minder snel verkoopt, als het overgrote deel van de fakers aangepakt wordt. Het is ook helemaal niet erg om extra op je hoede te zijn en worden door dit topic. Ik had anders nooit geweten dat er zoveel nep Gibsons en Fenders zouden zijn.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Het kan 2 kanten op werken. Maar neem nou het voorbeeld van de Rosewood tele dit weekend(ludieke advertentie) , adverteerder was al aan de schandpaal genageld , terwijl uiteidelijk bleek dat zowel de verkoper als gitaar ok zijn.
    moet je dan maar ook zo'n advertenties niet maken he XD
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    In het gaatje.

Standaard

http://www.2dehands.be/gratis-brandh...-63375301.html

Iemand is geen fan van dimavery-gitaren

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten